Helsebanken legesenter

Telefonnummer51 61 21 2051 61 21 ...
Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård

Siste vurderinger av behandlere ved Helsebanken legesenter

Lite faglig oppdatert

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Heggem tar deg mange ganger ikke på alvor, og du må ofte minst ha to timer, gjerne 3-5 timer noen ganger over år med vedvarende symptomer for å få henvisning. Man får stort sett alltid beskjed om å bare se symptomer an.

Er man uenig i noe han sier kan han bli svært irritabel og reise seg og heve stemmen til deg. Han væremåte oppleves svært ubehagelig.

Han er lite faglig oppdatert, noe som forsinker både utredning og behandling av sykdom.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Erik Olai Hauge Skrevet

God lytter, interessert. Møter meg på en fin og god måte. Har tid å lytte. Føler meg trygg. God opplevelse.

Trangsynt

Lege: Erik Olai Hauge Skrevet

Viser veldig lite forståelse og er gammeldags i sin fremgangsmåte. Føler ikke jeg blir hørt eller forstått av denne legen.

Beste legen!

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Har hatt Heggem som lege helt siden jeg var liten. Har alltid tatt meg seriøst, tatt seg tid til å prate, undersøker grundig, og ingen spørsmål føles dumme! En fantastisk mann, som virkelig kan jobben sin!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Utrolig flink lege, engasjert, oppdatert og virkelig ser pasientene. Har alltid tid, og tar deg på alvor uten å sykeliggjøre deg. Trygg og veldig sympatisk.