Helsebanken legesenter

Telefonnummer51 61 21 2051 61 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård

Siste vurderinger av Helsebanken legesenter

Beste legen!

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Har hatt Heggem som lege helt siden jeg var liten. Har alltid tatt meg seriøst, tatt seg tid til å prate, undersøker grundig, og ingen spørsmål føles dumme! En fantastisk mann, som virkelig kan jobben sin!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Utrolig flink lege, engasjert, oppdatert og virkelig ser pasientene. Har alltid tid, og tar deg på alvor uten å sykeliggjøre deg. Trygg og veldig sympatisk.

En dyktig lege

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Heggem er en lege jeg har hatt i 20 år, han lytter til det man sier, og tar det på alvor. Hans største utfordring er ventelisten han har for å få ham som fastlege. Det føles trygt å ha Heggem som sin fastlege, også mine barn liker ham godt.

Utmerket!

Fantastisk lege!
Vært hos ham i mange år. Tar seg alltid tid, er saklig og konsis. God oppfølging og effektiv. Anbefales på det varmeste.

Ikke den beste legen

Lege: Evita Deressa Skrevet

Sist gang jeg var hos legen, virket det som om at hun ikke kunne noe, hun satt bare å leste på nettet, og så fikk jeg med meg et utprintet ark ang. emnet. Hun spør også alltid hva hun kan hjelpe meg med, selv om jeg har nevnt hva det gjelder når jeg bestilte time. Hun visste heller ikke at jeg hadde hatt en diagnose tidligere, som hun burde ha lest i journalen.