Helsebanken legesenter

Telefonnummer51 61 21 2051 61 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård

Siste vurderinger av Helsebanken legesenter

En dyktig lege

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Heggem er en lege jeg har hatt i 20 år, han lytter til det man sier, og tar det på alvor. Hans største utfordring er ventelisten han har for å få ham som fastlege. Det føles trygt å ha Heggem som sin fastlege, også mine barn liker ham godt.

Utmerket!

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Fantastisk lege!
Vært hos ham i mange år. Tar seg alltid tid, er saklig og konsis. God oppfølging og effektiv. Anbefales på det varmeste.

Dårlig Lege

Lege: Irene Berchy Luoga Skrevet

lytter ikkje,snakker dårlig norsk er vanskelig å skjønne, å forstår ikkje hva jeg sliter med. Skal ikkje til hun igjen

Ikke den beste legen

Lege: Evita Deressa Skrevet

Sist gang jeg var hos legen, virket det som om at hun ikke kunne noe, hun satt bare å leste på nettet, og så fikk jeg med meg et utprintet ark ang. emnet. Hun spør også alltid hva hun kan hjelpe meg med, selv om jeg har nevnt hva det gjelder når jeg bestilte time. Hun visste heller ikke at jeg hadde hatt en diagnose tidligere, som hun burde ha lest i journalen.

Medmennesklig og pålitelig

Lege: Evita Deressa Skrevet

Har tatt henvendelser seriøst og vil virkelig hjelpe. Videresender forespørsler, sjekker ut og gir kjapp tilbakemelding. Lett å prate med og ønsker virkelig å hjelpe deg. Anbefales på det sterkese.