Helsebanken legesenter

Telefonnummer51 61 21 2051 61 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård

Siste vurderinger av Helsebanken legesenter

En dyktig lege

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Heggem er en lege jeg har hatt i 20 år, han lytter til det man sier, og tar det på alvor. Hans største utfordring er ventelisten han har for å få ham som fastlege. Det føles trygt å ha Heggem som sin fastlege, også mine barn liker ham godt.

Utmerket!

Lege: Hallgeir Jarl Heggem Skrevet

Fantastisk lege!
Vært hos ham i mange år. Tar seg alltid tid, er saklig og konsis. God oppfølging og effektiv. Anbefales på det varmeste.

Ikke den beste legen

Lege: Evita Deressa Skrevet

Sist gang jeg var hos legen, virket det som om at hun ikke kunne noe, hun satt bare å leste på nettet, og så fikk jeg med meg et utprintet ark ang. emnet. Hun spør også alltid hva hun kan hjelpe meg med, selv om jeg har nevnt hva det gjelder når jeg bestilte time. Hun visste heller ikke at jeg hadde hatt en diagnose tidligere, som hun burde ha lest i journalen.

Medmennesklig og pålitelig

Lege: Evita Deressa Skrevet

Har tatt henvendelser seriøst og vil virkelig hjelpe. Videresender forespørsler, sjekker ut og gir kjapp tilbakemelding. Lett å prate med og ønsker virkelig å hjelpe deg. Anbefales på det sterkese.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Evita Deressa Skrevet

I løpet av en legetime med henne fikk jeg mer hjelp en alle legetimene jeg noen gang har hatt - tilsammen. Og dette uten at jeg måtte bruke noen energi på å få hjelp.

Endelig føler jeg meg trygg og ivaretatt. Og kan senke skuldrene og la legen gjøre jobben.