Ove Kristianslund

Tlf: 69 36 69 69 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ove Kristianslund er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ove Kristianslund

Trygg og kunnskapsrik

Blid og trivelig. Behagelig, kunnskapsrik og imøtekommende. Opptatt av å finne løsninger som er til beste for pasienten. Gir av seg selv og tar seg god tid til pasienten, selv om han egentlig ikke har tid.

dette er den beste LAR legen du kan ha

jeg mener dette er den beste legen du kan ha visst du er en LAR pasient, Han både hører og ser deg på en måte slik att du skjønner han forstår hva du mener,

Tilstedeværende , erfaren, løsningsorientert,

Føler meg trygg og ivaretatt .
Merker godt at det er en lege ,som både ser hele deg som person og som er faglig dyktig..
Denne legen er veldig løsningsorientert.

Utrolig dyktig lege

Jeg har veldig bra erfaring med Ove Kristianslund. Han er flink til å lytte og er utrolig dyktig. Anbefales!

Inkluderende

Kommer ofte med personlige fortellinger. Lytter og forklarer. Føler for det meste at jeg blir hørt. .

Fastlege

Flink lege, men du bør ikke ha dårlig tid! Lang kø både på telefon og for å få time...
😲

En lege som lytter.

Etter flere runder med andre fastleger fikk jeg god hjelp samtidig som han forklarte hvorfor jeg slet med mitt problem. Han lyttet og forklarte. Han viser forståelse og tar seg god tid.

Misfornøyd pasient

Jeg var misfornøyd etter min første besøk hos Ove Kristianslund. Han så ikke på meg en eneste gang i løpet av de fem minuttene jeg var der, bare stirret i PC-skjermen og plottet inn hva jeg sa. Følte meg ikke hørt, fikk bare en rask resept på smertestillende. Ingen tips til forebygging etc.

Jeg byttet fastlege med en gang jeg kom hjem.

Hverken eller

Hyggelig og grei, men alt for mange pasienter til å kunne huske den enkelte

Den beste legen jeg har hatt

En lege som har tid til å lytte, hører på dine ønsker angående behandling. Har bare positive erfaringer og anbefaler han til alle.

Topp lege

Har hatt Ove som fastlege siden ordningen startet. Er meget fornøyd med han, har alltid fått den hjelpen jeg har trengt og henvisninger videre har gått lynraskt. Lett å snakke med og tar seg tid til å lytte/forstå. Karakter 10/10 får han av meg.

den beste legen i byen

tar deg veldig alvorlig, sender deg raskt vidre til spesialist

Tok seg god tid..men det tok sinnsykt "god" tid for å få time også

Er ikke helt fornøyd med han jeg. Hadde "møtt veggen" og gikk til han for å få hjelp for å takle hverdagen. Da spratt reseptblokka frem!! Synes det er en for lettvint løsning!!

Lang ventetid

Sikkert en flink lege, bruker veldig lang tid på pasientene sine. Men syns det er for galt at han er 1 time etter skjema allerede før lunsjtid.

Veldig snill lege

Jeg hadde Ove Kristianslund som fastlege før, men så meg nødt til å bytte da jeg flyttet til Tønsberg. Ove er en veldig snill og sympatisk lege som alltid tok seg god tid til meg når jeg hadde time der. Han er en veldig grundig og alvorlig lege og ikke den typen som sitter og ler og fleiper og sånn. Jeg følte at jeg alltid ble tatt på alvor av han og han kom med gode løsninger på det meste. Hvis jeg hadde bodd i Fredrikstad nå, ville jeg absolutt hatt han som fastlege fortsatt.

super

Imøtekommende, åpen og lett å kommunisere med, hyggelig og holder avalt tid. Lytter til pasientens ønsker. Gratis parkering- kun ca 2 km fra sentrum.

God lege.

Tar vel imot deg og lytter på hva du har å si. Blodprøver blir tatt hvis jeg ønsker det og han undersøker deg grundig hver gang.