Haakon Stener Mehlum

Autorisasjon (2004)

Kråkerøy legesenter Telefonnummer69 35 43 4369 35 43 ...
Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Haakon Stener Mehlum er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Haakon Stener Mehlum

Lyttende og faglig dyktig

Tar seg god tid, faglig dyktig, engasjert i deg som pasient og kan se utenfor A4 malen. Timebestilling samme dag.

Meget bra lege

Håkon er den beste legen jeg noen gang har vært hos, tar seg god tid til meg og er alltid profesjonell og hyggelig

Kan det bli bedre da?

Som regel litt forsinket, men dersom flere pasienter er som meg, så er dette både lett å forstå og å unnskylde. Han lytter intenst, skriver på pc`n og skjærer igjennom med veloverveide, oppklarende spørsmål. Resepter og henvisninger er som regel ferdig skrevet når utspøringen er ferdig. Ingen unødvendige undersøkelser, men undersøker når det er behov. Følger lover og regler mellom
pasient /lege/pasient på en eksemplarisk måte og er dessuten faglig dyktig. Jeg er serdeles godt fornøyd og anbefaler ham, som fastlege, på det sterkeste.

Den beste legen man kan ha!

Dr Melhum er en utrolig dyktig lege. Han gir alltid utdypende svar uansett spørsmål.
Har aldri opplevd at han ikke har et svar på et spørsmål, enten det gjelder barn, kvinne eller medisiner.
Jeg er så takknemlig for å ha denne legen og håper å ha denne fastlegen livet ut.
Han møter deg alltid med respekt og stor omsorg og forståelse!

Verdens beste!

Er så takknemlig for å ha Mehlum som fastlege. Finnes ikke nok superlativer som kan beskrive denne legen. En fantastisk person!