Jonas Peter Nicklasson

Autorisasjon (1996)

Jonas Peter Nicklasson er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jonas Peter Nicklasson

Tar deg ikke på alvor

Vanskelig å få time, vanskelig å komme igjennom på telefon. Tar deg ikke på alvor.
Man føler seg ikke ivaretatt som pasient.

Har ikke tid til pasientene

Du får enkelt time dersom bestiller online, men ikke på telefon. Oppleves som om han alltid har dårlig tid og at man er på "samlebånd" når man går dit.

God lege

God lege får hjelp når jeg trenger. Er ikke ofte oss legen men får time når jeg trenger. Hjelp på kontoret til medisiner (B12). Alltid rask svar på mail om det er noe jeg lurer på.

Middelmådig

De har en telefonsentral som virker å være veldig opptatt, men denne er egentlig ikke i bruk. Skal du ha svar på prøver må du møte opp - veldig dumt hvis det er noe akutt som man trenger svar på. Hovedproblemet med denne telefonsentralen er at den ber deg vente på svar, når de selv vet at svaret aldri kommer - de burde i så fall gi beskjed om at telefonen ikke er i bruk.

Nicklasson tar alvorlige saker seriøst, men mindre saker kunne godt håndteres bedre. Han sier ofte ting slik de er og ikke noe mer.

Konklusjon:
Nicklasson virker som han kan sine saker, men virker ikke alltid like interessert. Telefonstøtten er det mest negative for denne fastlegen. Hvis dette ikke er viktig for deg er dette en grei fastlege.

DAMENE TAR IKKE TLF,DI BØR BYTTES UT

Di tar aldrig tlf.Har ringt di gjentatte ganger.Lengste jeg ringte var 25min.Å slik har det vært så lenge jeg har vert der ,å det er ca 15 år. Nå har jeg byttet lege........Jonas er vel ok