Jonas Peter Nicklasson

Autorisasjon (1996)

Jonas Peter Nicklasson er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jonas Peter Nicklasson

Endelig en lege som tar en på alvor.

For å ta de negative tingene først. Det er dessverre stengt på onsdager, og det er nesten umulig å komme gjennom på telefon. Men så er det veldig enkelt å bestille time på nett eller pr sms så det gjør opp for veldig mye av det.
Deretter er det bare positivt for min del.
Flink lege som lytter til deg, tar deg på alvor og tar tak i tingene. Sender deg videre til spesialist "med en gang" når det trengs. Han hører på dine meninger uten at du føler deg dum (har opplevd det hos tidligere lege), han tar deg som menneske alvorlig og han viser interesse for å få deg frisk igjen. Kjempefornøyd med ham som lege, og en lettelse å finne en god lege etter å ha vært innom flere totalt ubrukelige leger tidligere.

Absolutt en grei lege

Skjønner ikke all den negative omtalen om Jonas her på siden. Synes selv det er kjipt at det er stengt på onsdager, men er jeg syk, så får jeg alltid time på dagen, og han har alltid hørt på meg og mine problemer. Min sønn ble henvist videre, samme dag ble brevet sendt. Så jeg tror ikke det finnes en bedre lege for meg og mine... Så jeg kan bare anbefale Jonas... Tommel opp fra min side.

Dårlig tid

Syns det er vanskelig og få time hos Nicklasson og syns det er ubehagelig å gå til han fordi føler han ikke at tid til deg og hvis du ber om noe råd eller noe sier han at han ikke er den rette personen til det eller at han ikke vet hva fet gjelder om selv om jg forklarer situasjonen dessuten suger han på og videresende deg til spesialist måtte dit ned tusen ganger for og sifra om og sende en henvisning og det at det er vanskelig og komme igjennom med tlf gjør jo det værre får aldri bestilt time hos han med tlf

Lege gjennom 14 år!!

Jonas og jentene på kontoret er en fantastisk gjeng. Tar deg alltid på alvor og trenger du en akutt time kommer du alltid hurtig inn!!
Flink til å sende deg videre til spesialister, og er en god lytter!! :)

Lite interresert

Ikke interresert i pasienten. Virker som han bare ønsker å bli ferdig.
Går ikke videre til spesialister før det er for sent.