Jonas Peter Nicklasson

Autorisasjon (1996)

Jonas Peter Nicklasson er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jonas Peter Nicklasson

Ikke å anbefale

Tar seg ikke tid. Det føles at du må skynde deg for å komme deg ut av kontoret. Standard svar: "Alt er bra " eller "Det skal være sånn ". Ingen råd eller anbefalinger å få, informasjon må dras ut.
Veldig fornøyd med damene som jobber der. Jeg har faktisk fått mer hjelp og anbefalinger av dem. Liker bestilling av timen og resept på SMS.

Ikke hyggelig

Denne legen tar ikke pasientene sine på alvor. Han er dårlig på å lytte, har altfor dårlig tid og er vanskelig å få henvisninger av. Veldig dårlig på å snakke med barn. De årene jeg gikk til ham fikk jeg mer hjelp av sekretæren hans (veldig hyggelig) enn av legen selv. Valgte å bytte lege, nå er jeg veldig fornøyd!
Anbefaler ikke Nicklasson!!

Effektiv og god service

Legen er lett å snakke med, tar det man sier på alvor. Videre er min erfaring at han lar deg som pasient finne løsninger/forslag selv og jeg har aldri følt meg mistrodd eller ikke blitt tatt på alvor. Han setter også foten ned dersom man vil til spesialister som er unødvendig å oppsøke. Dette er kanskje ikke legen for deg som trenger en lege som gir deg alle svarene, men for de pasientene som selv ønsker å ha endel styring selv og ønsker selv å jobbe aktivt med sin egen helse/og som tar endel initiativ på egenhånd. Han støtter opp om det meste så lenge det er fornuftig. Lett å få time/resepter med sms bestilling og man kommer fort inn ved akutt sykdom.Lett å parkere og fint med andre helsetilbud i samme bygg. De fleste av helsesekretærene er også veldig koselige og tar seg alltid tid til en prat. Min samboer,gamle mor, begge søsken m fmilie har han som lege.

Ikke seriøs nok

Han møter deg med ett smil.Og har respekt for timen din.

Han kan bli bedre på informere selv til pasientene om viktige sykdommer/diagnoser.Han bør selv ringe og fortelle eller innkalle til time når slike ting inntreffer da skulle det ikke være nødvendig at pasienten selv ringer inn for å få sjokk beskjed av sekretæren.

Han bør gå mer inn i sykdomshistorien og ikke ta ting for gitt,undersøke mer rett og slett.
Når legen sitter å løfter på skuldrene og ikke vet han han skal gjøre,da kan det være fint å ta tak i ting også når andre leger anbefaler det.
Han bør lese seg mere opp på medisin siden og følge litt mere med i tiden,
alt kan ikke bli kurert med paracet og ibux.

Tar deg ikke på alvor

Denne legen klarer ikke å følge opp alle sine pasienter. Tar deg ikke på alvor, og sender deg ikke videre til spesialist. På grensen til uinteressert.