Anne-Marte Toft Nordrum

Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Tlf: 69 33 96 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne-Marte Toft Nordrum er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anne-Marte Toft Nordrum

Du kan ikke få en bedre Lege

Her er møter du en lege som er veldig omteksom vil dit beste hører og ser deg foreslår gjerne andre typer behandelig vis du har behov for det og eventuel medesinering.Jeg kommer aldri til å bytte lege
og i verstefall er 2 andre lege på senteret som er flinke oxo og kontor damene husker deg er altid hyggelig og respektfule

Super Lege

Her møter du en lege som ser deg som en pasient og forbereder seg til du kommer og du blir møt med respekt

Den beste legen man kan ha

Jeg har nå hatt Hun som fastlege i 5 år. Hun har alltid vært der for meg og er meget profesjonell i sin håndtering av pasienter.

Hyggelig og veldig imøtekommede lege

Super lege veldig imøtekommende og veldig behjelpelig anbefales har hatt en del leger igjennom tiden og ho er den beste hitil

En dyktig lege.

Anne -Marte er en effektiv og dyktig lege. Hun setter seg raskt inn i pasientens situasjon og foreslår behandling eller spesialist hvis det er behov for det.

meget flink lege

hun er lyttende, ærlig og flink til å informere. hun tar seg god tid, og har gode kunnskaper om andre arenaer dersom jeg har hatt behov for henvisning videre!Har også vært hos henne med mine to barn, trygg, rolig og skaper tillit!
Annbefaler henne på det varmeste!
eneste minus er at hun har mye og gjøre, og det skjer ganske ofte at det er vikariende lege.

Svært fornøyd

Denne legen er virkelig flink, hun lytter, hun formulerer seg helt tydelig. Jeg har erfaring med denne legen både med psykisk og fysisk helse og hun har vært helt strålende. Dette er en av de få legene jeg har opplevd som forbereder seg og husker deg.

Veldig flink og imøtekommende lege!

Denne legen er imøtekommende, vennlig og et behagelig vesen. Hun ser på deg og ikke dataen når du er inne hos henne. Selv om hun har mye å gjøre får du ikke følelsen av at hun ikke har tid til deg. Jeg har vært hos henne med meg selv, og med min sønn og hun er også veldig flink med barn syns jeg. Er rolig og trygg, flink med barn. Jeg er veldig fornøyd :)

Gir blanke...

Ser at det er flere som skriver positive vurderinger om denne legen, men jeg er ikke fornøyd. Kan godt tenkes hun behandler de andre pasientene sine mye bedre enn meg, ikke vet jeg. Jeg har slit med alvorlig sykdom nå over lengre tid, og får ikke den hjelpen jeg trenger. To ganger når jeg har vært og tatt blodprøver så sier hun at hun skal ringe hvis det er noe galt. Jeg har manglet flere viktige stoffer begge gangene, men ingen av dem gadd hun å ringe meg.

Er også treg på å sende meg til spesialist og har flere ganger følt at hun overkjører meg med meningene sine og hva hun tror er best for mej. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut dette her mer.

Min favorittlege gjennom tidene!

Denne legen tar seg god tid, er oppriktig interessert i å møte meg som den hele personen jeg er, ikke bare symptomene jeg beskriver. Fin å reflektere med, byr på oversikt og forståelse av komplekse problemstillinger.

Beste legen jeg har hatt

Lyttende, trer til med henvisninger og tiltak og er omsorgsfull. Ikke like kjapp med å skrive henvisningene, men vi er alle menneskelige. Empatisk og ser på deg når du prater, ikke som andre som ser ut til å bry seg mer om dataen enn pasienten.

Ikke noe flink

Ikke en særlig flink legen dette her. Jeg gikk til henne før og slet med endel psykiske problemer. Opplevde henne som manipulerende og ikke noe støttende i det hele tatt. Anbefaler ingen å gå til denne legen.

Førsteklasses

Tar seg godt tid, og setter igang tiltak om det trengs. Flink til å lytte og tar pasienten på alvor. Fantastisk