Anne-Marte Toft Nordrum

Autorisasjon (2008)

Ankerløkka Legesenter Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Anne-Marte Toft Nordrum er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anne-Marte Toft Nordrum

Svært fornøyd

Denne legen er virkelig flink, hun lytter, hun formulerer seg helt tydelig. Jeg har erfaring med denne legen både med psykisk og fysisk helse og hun har vært helt strålende. Dette er en av de få legene jeg har opplevd som forbereder seg og husker deg.

Veldig flink og imøtekommende lege!

Denne legen er imøtekommende, vennlig og et behagelig vesen. Hun ser på deg og ikke dataen når du er inne hos henne. Selv om hun har mye å gjøre får du ikke følelsen av at hun ikke har tid til deg. Jeg har vært hos henne med meg selv, og med min sønn og hun er også veldig flink med barn syns jeg. Er rolig og trygg, flink med barn. Jeg er veldig fornøyd :)

Gir blanke...

Ser at det er flere som skriver positive vurderinger om denne legen, men jeg er ikke fornøyd. Kan godt tenkes hun behandler de andre pasientene sine mye bedre enn meg, ikke vet jeg. Jeg har slit med alvorlig sykdom nå over lengre tid, og får ikke den hjelpen jeg trenger. To ganger når jeg har vært og tatt blodprøver så sier hun at hun skal ringe hvis det er noe galt. Jeg har manglet flere viktige stoffer begge gangene, men ingen av dem gadd hun å ringe meg.

Er også treg på å sende meg til spesialist og har flere ganger følt at hun overkjører meg med meningene sine og hva hun tror er best for mej. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut dette her mer.

Min favorittlege gjennom tidene!

Denne legen tar seg god tid, er oppriktig interessert i å møte meg som den hele personen jeg er, ikke bare symptomene jeg beskriver. Fin å reflektere med, byr på oversikt og forståelse av komplekse problemstillinger.

Beste legen jeg har hatt

Lyttende, trer til med henvisninger og tiltak og er omsorgsfull. Ikke like kjapp med å skrive henvisningene, men vi er alle menneskelige. Empatisk og ser på deg når du prater, ikke som andre som ser ut til å bry seg mer om dataen enn pasienten.