Sophia Pippa Stranger

Autorisasjon (1996)

Sophia Pippa Stranger er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Tillitvekkende

Hun er interessert i meg som pasient og menneske, hun er lett å få kontakt med, er lett å kommunisere med og virker faglig god. Hun følger meg opp som pasient. f

Totalt udugelig

Holder ikke det hun lover. Når en medesin ikke finnes, leter hun ikke etter erstatninger. Er umulig å få tak i. Utrolig lange ventetider på venterummet. Tom for en medesin hun lovet å skrive resept på. Da jeg ringte for å spørre hvor den er, skulle kontoret stenge i 9 dager. Sånn går det ikke å behandle pasienter

Anbefales ikke

Har hatt henne som lege i flere år.
Hun er "ok" å bruke ved enkle konsultasjoner, men om du blir kronisk syk føler man seg ikke ivaretatt. Hun glemmer/gidder ikke å følge opp og gjentar det samme ved hver konsultasjon, du må mase og følge opp prøver selv. Man blir veldig usikker og den tryggheten man skal ha til sin lege er ikke der. Jeg kommer forhåpentligvis inn til ny fastlege snart, har ventet i 2 år.

God samtalepartner

Har hatt litt ulike erfaringer med denne legen, men med mulighet til å booke eletronisk har ting blitt mye bedre. Hun er en fin samtalepartner og har hjulpet meg i vanskelige livssituasjoner flere ganger. Henviser når det er nødvendig.

Svarer ikke på telefon eller mail

Er umulig å få tak i hun på noe som helst måte. Svarer ikke på telefon eller på mail. Kan ikke anbefale denne legen. Da hun ikke er å få tak i. Og hun omtrent aldri er på kontoret sitt