Sophia Pippa Stranger

Autorisasjon (1996)

Sophia Pippa Stranger er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Lite tilfredsstillende

Jeg kan dessverre ikke anbefale denne legen. Jeg har måttet gjenta meg selv mye, hvorav det meste allerede fantes i journalen min. Jeg har også måttet purre, og hørt mange gjentakelser av legen. Enkle oppgaver som resepter fungerte og timebestilling har ikke vært noe problem da dette ble gjort på internett. Ventetid hos legen var OK.

Oppgitt

Kommer ikke gjennom på telefon, prøvd flere dager. Min sønn på 5 år kom ikke inn med øreverk, måtte sitte flere timer på legevakt

Telefon

Det er veldig dårlig å svarer på telefon. Vente tid på telefon ca minimum 30mnt jeg provet å ringe til telefon nr hos legen men aldring svarer på telefon derfor jeg går selv for å bestille time hos dem

Frekk, dårlig service

Ler av spørsmål under konsultasjon. Vanskelig å forstå, og gjøre seg forstått grunnet utenlandsk opprinnelse på lege. Tar aldri telefonen. Lite behjelpsom.

Lite oppdatert

Har hatt legen i mange år. Det har fungert bra med å få resepter på faste medisiner og sykmelding når jeg har hatt behov for det, Men jeg bør helst vite hva som feiler meg før jeg oppsøker fastlegen. Ho har ikke tid til å sjekke journalen min og sender ikke videre til spesialister når manber om det.Dette bør ho bli bedre på så man slipper sitte å bønne og be til ingen nytte. Jeg kan ikke si jeg vil anbefale henne