Sophia Pippa Stranger

Autorisasjon (1996)

Sophia Pippa Stranger er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Trygg og dyktig fastlege

Jeg har hatt Sophia Stranger som fastlege noen år. Hun er både dyktig og løsningsorientert og sender til videre utredning når hun ser behov for det. En fastlege jeg gjerne anbefaler. Jeg har kun en ting å utsette på og det er at det kan være vanskelig å komme frem på telefon. SMS eller personlig fremmøte fungerer best.

En flink og kunnskapsrik lege

En flink og kunnskapsrik lege som tar meg på alvor. Jeg kom fra en dårlig fastlege, så jeg veit hva det er.
Her får jeg den oppfølging som jeg trenger.
Ikke er det vanskelig å få time eller resepter her heller. Bestiller de på sms og får svar hver gang.
Mener legen er klar på hva jeg som pasient også bør gjøre for å bli bedre. Ikke bare medisiner her, men også en god samtale.

Umulig å få tak i

Har faktisk aldri møtt legen da det er umulig å komme gjennom på telefonen. Jeg har ringt hver dag i en uke uten å få svar. Får ikke fornyet respet online eller via sms og de har ingen emailadresse. Bytter til en lege som faktisk svarer på henvendelser.

Grundig, årvåken og dyktig lege

Første time i dag som ny pasient. Møtte en helt klart dyktig, grundig og flink lege. Tok de prøver nødvendig og hensiktsmessig. Rolig og tydelig lege som helt klart er dyktig og har stor fagkunnskap. Kontoret har veldig god mottakelse med vennlighet og intelligente løsninger.

Ikke bra

Ringte legen helt ut 33 ganger i løpet av en dag, uten å komme til en svarer. Googlet åpningstider, telefontider osv, men fant ingenting. Dro ned kl 08.00 dagen etter for å få en resept, spurte om det tok lang tid, for jeg skulle reise på ferie halv 11 og være borte i 14 dager. Fikk beskjed om at hun ordnet aldri resepter før etter kl 16. Ingen unntak. Selvom en har første timen på dagen, kommer hun forsent, og virker egentlig ikke interessert i hva du har å si. Bare å bytte lege.