Sophia Pippa Stranger

Autorisasjon (1996)

Sophia Pippa Stranger er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Kvantitet ikke kvalitet.

Hun virker som hun er mest opptatt på å få ting fortest mulig unna, og tror ikke på meg som pasient.
jeg får lite og dårlig informasjon. Sliter du med noe får du en resept og blir nærmest hevet ut døra. Kommer du tilbake med samme problemet fordi du fikk en medsin som ingen fungerte, sender hun deg ut døra med samme resepten igjen.
Damene i resepsjonen derimot er herlige :D

Kjempe flink Lege

5 år med sammensatte problemer og veldig fornøyd. Har sendt meg til de undersøkelsene som har vært nødvendig,alltid blid og hyggelig.(resepsjonistene også)
Vanskelig å nå på tlf, ja det gjelder alle leger.

Dårligste legen vi har hatt.

Blid og hyggelig, men ellers klarer hun og ikke få til noen ting. Hun er resultatløs. Sier hun skal ordne det, men blir aldri noe ut av det.

Ikke bra

Hyggelig dame i resepsjonen, men UMULIG å få tak i på tlf. Har tilbringt MANGE timer i kø siste årene, MANGE timer.
Føles ikke ut som om legen tar deg på alvor, tror på deg. Får bare trykka en resept i hånda å sendt ut. Ofte opptatt med private samtaler i min time.

Skifter til ny fastlege

Lang ventetid, for sen til bestilte avtaler og ikke tilfredsstillende oppfølging av medisinske spørsmål. Ansatte på forværelset er hjelpsomme og hyggelige, men vanskelig å få tak i. Må sette av en formiddag for å komme fram på telefon, og ingen mulighet for timebestilling på mail eller SMS.