Sophia Pippa Stranger

Autorisasjon (1996)

Sophia Pippa Stranger er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Ikke fornøyd

Jeg fikk ett kronisk tilstand for noen år siden og jeg syns at jeg ikke fått tilstrekkelig utredning, oppfølgning og opplysning. Legen er vennlig og imøtekommende men har ikke hatt særlig å legge til mine egne opplysninger eller vurderinger. Jeg har måttet bytte fastlege.

Ikke fornøyd

Jeg må bytte fastlege! Har vært der med to ulike problemer, men som det har endt opp med at jeg måtte finne løsningene på selv. Føler ikke hun har kunnskap eller interesse nok overfor pasienten. Ventetiden er alltid lang, og har opplevd at hun til og med kommer for sent til jobb da jeg har første time - uten unnskyldninger. Jeg føler meg utrygg når legen overlater til meg å ta avgjørelsen om behandlingsmåte.

Under middels.

Hyggelig dame, men hun er altfor likegyldig. Ting går tregt, og hun har gjort "feil". Det minste hun kunne gjøre er å forsøke å hjelpe meg raskere til spesialist, men jeg har måttet mase og mase. Sånt liker jeg ikke, da jeg er en høflig dame med respekt for legen. Ønsker å bytte lege snarest, og skal sette meg på venteliste.

Skuffet

Etter å ha hatt henne som fastlege en stund, ble det nok. Når jeg kom ditt i en tung tid og fikk bare vite at 'det går bra'. Etter å ha sittet å ventet der en time. Er så mye hun ikke tar seriøst, hører ikke etter hva du sier og avbryter. Skal mye til før hun gjør noe med problemet. Men hun kontordamen fortjener all skryt. For en utrolig hyggelig og betryggende dame! Hun kommer jeg virkelig til å savne. Og det er det eneste.

Er egentlig ikke interressert

Hun sender ikke videre, oppleves som vanskelig å få henne til å tro på deg, er ikke interessert i å samarbeide med andre instanser, veldig vanskelig å få papirer videresendt selv etter mange på minnelser.
Opplever at man må mase seg til alt.