Kjell-Axel Reier

Autorisasjon (1997)

Kjell-Axel Reier er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Kjell-Axel Reier

Trygg og kunnskapsrik.

Har hatt Dr Reier som fastlege i mange år. Han lytter, tar meg på alvor,sender meg videre til undersøkelser ved behov.
En veldig fornøyd pasient

Meget dyktig lege.

Har hatt Reier som fastlege i over to år, og er meget fornøyd ! Lytter, er oppmerksom, og tar tak i problemet der og da. Henviser til spesialist-lege når han mener det er nødvendig. Føler meg meget godt ivaretatt.

Flink lege men

Kjell-Axel er en flink lege, men jeg føler meg ikke hørt hos han. Jeg kom inn og begynte å beskrive en bekymring, men jeg fikk ikke engang beskrevet problemet ferdig før jeg ble avbrutt og fikk høre at man "ikke bare kunne ta testen". Gjentatte ganger har jeg blitt forklart hvorfor mine symptomer er "normale" istedenfor å bli undersøkt.

Fantastisk

Føler meg så godt ivaretatt, tar seg god tid, hører på deg og henviser deg videre ved den minste tvil. Super fornøyd!

Uinteressert i å hjelp

Kjell Axel er en mann som ikke tar seg tid til verken å lytte eller hjelpe. Han virkelig ikke interessert i å høre på hva du har å si og det føles som han bare å bli raskest mulig ferdig så han kan kaste deg ut derfra. Sist gang ble jeg bare 5 min før jeg ble så og si kastet ut ennå var jeg egt ikke ferdig. Dette er den desidert dårligste legen jeg noen gang har hat og jeg og hele min familie har byttet/ er på vei til å bytte til en annen mer interessert lege som bryr seg om sine pasienter.