Kristin Scheele

Allmennlegespesialist, fastlege og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1987)

Kristin Scheele er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Scheele

Kunnskapsrik, omtenksom og oppriktig

Vi har hatt henne som fastlege for familien i mange år og er kjempefornøyde. Faglig dyktig, grundig, interessert og omtenksom. Med sitt gode vesen skaper hun trygghet, og hun gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe. Anbefales på det varmeste.

Stort sett alltid forsinket

Er stort sett alltid forsinket.Sist ventet jeg i over en time,med en baby på 4 mnd med meg.
Hun har lite kunnskap om graviditet og oppfølging rundt det.Har ikke mye bruk for lege,men de få gangene jeg har vært hos henne har jeg ikke følelsen av å bli forstått og hun lytter ikke.
Virker stresset.

Ikke flink med mennesker. Alltid dårlig tid.

Alltid dårlig tid. Aldri ventet mindre enn 30 min over tiden, selv på akutt.
Dømmer helsen din før du får forklart tilstanden. Sender deg ikke videre om hun ikke finner ut noe. Hun er litt for opptatt av å forklare hva hun tenker og om kunnskapen hennes enn å høre på plagene dine og ta en grundig vurdering. Vært hos henne i flere år og samme problem hver gang. Nå byttet.

Grundig og imøtekommende

Har hatt henne som fastlege i snart 15 år, og er fornøyd. Blir henvist videre og hun gir seg ikke før man finner svar. Går det for lenge mellom besøk har jeg blitt kallt inn til sjekk. Men det nytter ikke å ta opp flere problemer samtidig. Da må du bestille ny time. Litt distre, men glimt i øyet og hyggelig.

Dårlig fastlege (kristin Schele) veldig misfornøyd

Veldig dårlig fastlege som alltid har dårlig tid og hører ikke på min sykdom og tar ikke det på alvor og seriøst måte.