René Schwartz

Autorisasjon (1999)

René Schwartz er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av René Schwartz

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Det er lang ventetid på venterommet ja, opp til 2 t, men det er fordi Schwartz tar seg tid og bryr seg. Han haster ikke igjennom for å ha flest mulige pasienter. Jeg vet jeg burde bestilt dobbetimer en del ganger jeg er der, men selv om jeg ikke har tent over det og bare har enkeltime så hører han fortsatt på det jeg har å si. Samtidig som han er effektiv, noe han må være for at det ikke skal bli 3 og 4 t ventetid. Han er verdt å vente på. Meget kunnskapsrik, kan faget sitt og mer til. Han har jeg full tillit til. Kan stole på at han ønsker meg og mitt barn kun det beste.

Tillit

Stoler 100% på legen min som flere ganger har hatt riktigere diagnose enn spesialister.
Schwartz er veldig engasjert og nøye.

Meget dyktig

En lege som kan faget sitt. Finnes ikke noe som man kan klage på her. Glad hele familien har han som fastlege.

Trevlig lege

Effektivt samtale, proffesionellt bemötende og lätt at samtale med.

Litt bedre luft i venterom hade vart en god idè.

Dårlig oppfølging

Har hatt Schwartz som min fastlege i 4 år. Fant ved en tilfeldighet ut at han ikke har journalført de ting vi har tatt opp når jeg har hatt time. Det er lang ventetid når man bestiller time og jeg opplever Schwartz som en konstant stresset og i perioder «sur» lege.