René Schwartz

Autorisasjon (1999)

René Schwartz er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av René Schwartz

Elendig lege

Jeg er nyretransplantert og sliter med masse plager. Han hjelper deg aldri med noe som helst. Sier bare at du ikke kan få hjelp til det ene og det andre. Dårlig lege og har alltid dårlig tid. Du må vente minst en time noen ganger og når du kommer inn så har han lite tid for deg. Lytter ikke til deg og forstår ikke dine problemer. Dårlig fastlege. Anbefales ikke.

Hyggelig og flink lege

En hyggelig og dyktig lege som bryr seg og ønsker det beste for sine pasienter. Noen ganger lang ventetid men det er fordi han bruker tiden på pasienter som trenger det. Veldig fornøyd og hatt Rene som lege i mange år.

En lege som ser deg,og tar seg tid.

Er veldig glad for at jeg byttet til han. Imøtekommende lege,som ser pasienten,og en god lytter. Tar seg tid,og rolig,og ikke stresset. Veldig fornøyd.

En sjelden lege som faktisk ser og bryr seg

En lege som ikke er limt til pc’en sin. Noe irriterende når folk bestiller enkel time men bruker 45-1,5 time inne hos han. Da går det utover andre som kommer tidsnok til timen sin. Men han som svært få andre tar seg tid til alle sine pasienter, og det er godt når det brått er du som trenger han til det.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Det er lang ventetid på venterommet ja, opp til 2 t, men det er fordi Schwartz tar seg tid og bryr seg. Han haster ikke igjennom for å ha flest mulige pasienter. Jeg vet jeg burde bestilt dobbetimer en del ganger jeg er der, men selv om jeg ikke har tent over det og bare har enkeltime så hører han fortsatt på det jeg har å si. Samtidig som han er effektiv, noe han må være for at det ikke skal bli 3 og 4 t ventetid. Han er verdt å vente på. Meget kunnskapsrik, kan faget sitt og mer til. Han har jeg full tillit til. Kan stole på at han ønsker meg og mitt barn kun det beste.