René Schwartz

Torget 4 1707 Sarpsborg
Tlf: 69 13 30 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
René Schwartz er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av René Schwartz

Han forstår deg, bruker tiden godt på hver time jeg har bestilt

Utrolig god lege. Han forstår meg og skjønner hva som må til.

Eneste jeg kan klage på er tilgjengeligheten. Den funker dårlig. Må ha god tid til å vente også. Når han ikke bruker gooodtid på sine pasienter.

Allt for dårlig service

Bruker han som fastlege,ang blodtrykket.har sitti å venta opp mot 3 timer,i arbeidstida mi.hører ikke noe sted hjemme ut,hva er vitsen med å gi time kl 12:00 hvist en ikke kommer inn før kl 15:00 har også opplevd att andre som kommer etter meg blir ropt opp før meg.og att det skal ta en hel uke bare for å komme inn og få sjekka/ skylla et øre er helt galskap.er bare å henvise til en øre lege det.på volvat kunne jeg få time på kvelden men koster kr 1750 noe som også er et ran i mine øyne.for 15 minutters jobb.er også dårlig oppfølging på blodprøvesvar,må selv ringe og spøre.og om man går fra venterommet etter 2 timers venting og forklarer att jeg ikke kan vente lenger på grunn av jobben,får jeg garanter regning i posten for å ikke ha møtt opp til avtalt time.Rene er sikkert en dyktig lege men går for tregt der.dårlig Tlf service blandt annet.

rene schwarts har hjulpet meg til et bedre liv

rene er en lege som ser sannheten og som gjør det riktige i forhold til din situasjon. noen blir lege fordi det betaler godt. andre blir lege for de ønsker hjelpe, rene faller inn i denne kategorien.

En fantastisk lege

Jeg har hatt han i 15 år, min mor også. Han bruker tid på pasientene sine, han kjenner til pasientene sine, ettersom han også har min mor så vet han hva mine problemer kan komme av osv. Jeg flyttet til Oslo og byttet lege, men har byttet tilbake da jeg synes det er verdt å reise helt til Sarpsborg for å gå til denne legen.

Tett og god oppfølging

Min far var misfornøyd med sin forrige fastlege. Jeg hjalp han med legebytte.
Jeg var med på flere undersøkelser. Legen kommuniserte meget godt med min far som hørte meget dårlig. Tok seg god tid. Sørget for god informasjon til pårørende.
Da min far ble alvorlig syk var det meget tett oppfølging. Legen ringte meg på kvelden da han gjennomgikk røntgenbilder og prøvesvar og sørget for «prioritet» innleggelse på sykehus neste morgen. Jeg reiste da til Sarpsborg.
Min far var veldig fornøyd med byttet av fastlege.