René Schwartz

Sentrum Legesenter Mann, 55 år

Om

Autorisert1999
Ledige plasser 76 av 1800
Advarsler
Vil du bytte til denne fastlegen?

Praksis

Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg
Tlf: 69 13 30 50
René Schwartz er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
3.5
30 vurderinger
Tilgjengelighet
2.0
21 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
3.5
22 vurderinger
Service
4.0
23 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av René Schwartz

En fantastisk lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

Jeg har hatt han i 15 år, min mor også. Han bruker tid på pasientene sine, han kjenner til pasientene sine, ettersom han også har min mor så vet han hva mine problemer kan komme av osv. Jeg flyttet til Oslo og byttet lege, men har byttet tilbake da jeg synes det er verdt å reise helt til Sarpsborg for å gå til denne legen.

Tett og god oppfølging

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
5.0

Min far var misfornøyd med sin forrige fastlege. Jeg hjalp han med legebytte.
Jeg var med på flere undersøkelser. Legen kommuniserte meget godt med min far som hørte meget dårlig. Tok seg god tid. Sørget for god informasjon til pårørende.
Da min far ble alvorlig syk var det meget tett oppfølging. Legen ringte meg på kvelden da han gjennomgikk røntgenbilder og prøvesvar og sørget for «prioritet» innleggelse på sykehus neste morgen. Jeg reiste da til Sarpsborg.
Min far var veldig fornøyd med byttet av fastlege.

For lite tilgjengelig.

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
3.5

Tror nok at kompetanse og medmenneskelighet er bra nok.

MEN, pga forfærdelig dårlig tilgjengelighet og enorm ventetid hver eneste gang så vil jeg anbefalle å finne en annen lege.

Dårlig service

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
3.5

Det er lang ventetid for å komme inn til legen,og jaggu ta det lang tid før han gjør det han skal også.

.

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
4.5

-Ble ikke ringt for å høre resultater fra mine undersøkelser.

-Det hadde vært bedre å gjøre det lettere for pasientene med å bli ringt eller informert om det de burde vite om helsa si etter de tok prøver

-Vise mer interesse på pasienten med å fortelle råd.