René Schwartz

Sentrum Legesenter

1999

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sentrum Legesenter Telefonnummer69 13 30 5069 13 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 4 1707 Sarpsborg
René Schwartz er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av René Schwartz

Dårlig oppfølging

Har hatt Schwartz som min fastlege i 4 år. Fant ved en tilfeldighet ut at han ikke har journalført de ting vi har tatt opp når jeg har hatt time. Det er lang ventetid når man bestiller time og jeg opplever Schwartz som en konstant stresset og i perioder «sur» lege.

Lang ventetid

Det er lang ventetid, vanligvis er det 3 timer venting etter at time er bestilt. Bestill heller først på dagen. Ellers bra lege som tar seg tid til pasieneten og følger opp.

En dyktig lege som bryr seg!

Det kan være det er ventetid, men det er fordi han tar seg tid til pasienten. Derfor er det verdt det! Han er en god lytter, dyktig faglig og tar deg på alvor.

Han forstår deg, bruker tiden godt på hver time jeg har bestilt

Utrolig god lege. Han forstår meg og skjønner hva som må til.

Eneste jeg kan klage på er tilgjengeligheten. Den funker dårlig. Må ha god tid til å vente også. Når han ikke bruker gooodtid på sine pasienter.

Allt for dårlig service

Bruker han som fastlege,ang blodtrykket.har sitti å venta opp mot 3 timer,i arbeidstida mi.hører ikke noe sted hjemme ut,hva er vitsen med å gi time kl 12:00 hvist en ikke kommer inn før kl 15:00 har også opplevd att andre som kommer etter meg blir ropt opp før meg.og att det skal ta en hel uke bare for å komme inn og få sjekka/ skylla et øre er helt galskap.er bare å henvise til en øre lege det.på volvat kunne jeg få time på kvelden men koster kr 1750 noe som også er et ran i mine øyne.for 15 minutters jobb.er også dårlig oppfølging på blodprøvesvar,må selv ringe og spøre.og om man går fra venterommet etter 2 timers venting og forklarer att jeg ikke kan vente lenger på grunn av jobben,får jeg garanter regning i posten for å ikke ha møtt opp til avtalt time.Rene er sikkert en dyktig lege men går for tregt der.dårlig Tlf service blandt annet.