Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

Trygghet og grundig i sine undersøkelser

Lege: René Schwartz Skrevet

Har hatt noen forskjellige leger opp gjennom åra men aldri en som er så grundig i sine undersøkelser og som virkelig får meg som pasient til å føle meg trygg på hans vurderinger.

Tråkker over grenser

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Kom til han etter å ha hatt et slags influensa lignende virus som holdt meg borte fra skole (vgs) i cirka en uke. Det han dermed kom med var en samtale om min mentale helse, påstander om perioden jeg hadde vært borte fra skole før (som jeg ikke hadde vært) for at han dermed ønsket å involvere seg selv i skolen og diskutere om jeg burde gå året om igjen. På grunn av 4 dagers fravær.
Jeg følte at jeg ble tatt lite seriøst og han gikk over alle persongrenser i å involvere seg med min skolegang, der han potensielt kunne ha preget min fremtid heller negativt i det større. Det var for meg meget uprofessjonelt og irriterende når jeg tidligere selv følte at jeg hadde blitt tatt seriøst de få gangene jeg måtte se han på grunn av sykdom, tidligere år.
Samt at han fikk meg til å ta prøver (urin og avføring) for å så ikke gi meg en faktisk time, og dermed ikke sende prøvene inn til testing.

Trevlig lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Effektivt samtale, proffesionellt bemötende og lätt at samtale med.

Litt bedre luft i venterom hade vart en god idè.

Dårlig oppfølging

Lege: René Schwartz Skrevet

Har hatt Schwartz som min fastlege i 4 år. Fant ved en tilfeldighet ut at han ikke har journalført de ting vi har tatt opp når jeg har hatt time. Det er lang ventetid når man bestiller time og jeg opplever Schwartz som en konstant stresset og i perioder «sur» lege.

Lang ventetid

Lege: René Schwartz Skrevet

Det er lang ventetid, vanligvis er det 3 timer venting etter at time er bestilt. Bestill heller først på dagen. Ellers bra lege som tar seg tid til pasieneten og følger opp.