Sentrum Legesenter

Telefonnummer69 13 30 5069 13 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

En dyktig lege som bryr seg!

Lege: René Schwartz Skrevet

Det kan være det er ventetid, men det er fordi han tar seg tid til pasienten. Derfor er det verdt det! Han er en god lytter, dyktig faglig og tar deg på alvor.

Grundig og empatisk

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Lang ventetid for timer, er det eneste negative jeg kan komme på. Jeg har mye å takke ham for, og blir tatt seriøst. Gir god behandling og tid, ser aldri på klokka. Har full tillit til ham, føler meg trygg og ivaretatt. Han er flink til å se sammenhenger og hele sykehistorien min.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Han tar sin jobb veldig seriøs samtidlig behandler han pasientene sine med omsorg og tålmodighet. Ikke noe koselig å være syk, men det er godt å ha EN GOD legen som han! Verdt å vente på.

Han forstår deg, bruker tiden godt på hver time jeg har bestilt

Lege: René Schwartz Skrevet

Utrolig god lege. Han forstår meg og skjønner hva som må til.

Eneste jeg kan klage på er tilgjengeligheten. Den funker dårlig. Må ha god tid til å vente også. Når han ikke bruker gooodtid på sine pasienter.

Allt for dårlig service

Lege: René Schwartz Skrevet

Bruker han som fastlege,ang blodtrykket.har sitti å venta opp mot 3 timer,i arbeidstida mi.hører ikke noe sted hjemme ut,hva er vitsen med å gi time kl 12:00 hvist en ikke kommer inn før kl 15:00 har også opplevd att andre som kommer etter meg blir ropt opp før meg.og att det skal ta en hel uke bare for å komme inn og få sjekka/ skylla et øre er helt galskap.er bare å henvise til en øre lege det.på volvat kunne jeg få time på kvelden men koster kr 1750 noe som også er et ran i mine øyne.for 15 minutters jobb.er også dårlig oppfølging på blodprøvesvar,må selv ringe og spøre.og om man går fra venterommet etter 2 timers venting og forklarer att jeg ikke kan vente lenger på grunn av jobben,får jeg garanter regning i posten for å ikke ha møtt opp til avtalt time.Rene er sikkert en dyktig lege men går for tregt der.dårlig Tlf service blandt annet.