Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

En lege som ser deg

Trygg og kunnskapsrik
Viser deg respekt som menneske og alltid åpen for dialog
Aldri stresset tross for stor praksis.
Anbefales å det sterkeste
I tillegg imøtekommende og svært hyggelige kontordamer.

Kunnskapsrik og nøye.

Lege: Lars Degerdal Skrevet

Er imponert over denne legen. Tar seg god tid, drøfter høyt sammen med pasienten og pårørende. Undersøker nøye. Sender henvisninger, får kjapt svar på elinker som ansatte til pasienten har sendt. Har kommet på hjemmebesøk som ligger i gåavstand fra legekontoret. Er respektfull. Jeg har ingenting negativt å si om Lars.

Nøyaktig og ansvarsbevisst

Lege: Lars Degerdal Skrevet

Opplever Lars som nøyaktig og ansvarsbevisst, både når det kommer til utredning og behandling. I tillegg til å følge opp bra individuelt er han også sitt ansvar bevisst, og vet å henvise/rettlede videre på de områdene han ikke har tilstrekkelig kunnskap eller kompetanse. Topp fastlege!

Skuffende

Lege: René Schwartz Skrevet

Bestilte en time medio juli og fikk time slutten av august. Legen reiste seg opp og gikk mot døra etter 8 min døra. Slik har jeg opplevd at han ofte avslutter timen. Fikk ikke ordnet det jeg kom for som var : Hjelp til å klage på avslag om helsehjelp i spesialist helsetjenesten og informasjon om det kan være grunnlag for ny vurdering et annet sted.Hvilket det står i avslagsbrevet at fastlegen skal være behjelpelig med. Jeg har nå fått nok av lange ventetider,oftest en måned for time, ventetid på venteværelset og manglende hjelp/refleksjon/ tilbud rundt problematikken ( somatiske problemer som innebefatter kirurgi ) når j først slipper inn. Man får heller ikke sjekket blodprøve svarene på Helse-Norge da denne legen kun bruker pasient sky. Så svarer legesekretærer at « alle prøvene er fine « men det du da ikke får sjekket er om noen verdier er på grensen til å være for lave / høye så du får da ikke vite om feks din blodprosent er nummeret inntil for lav. Jeg beklager men etter 5 år har jeg nå ingenting positivt å si om denne legen.

upålitelig og stresset

Lege: René Schwartz Skrevet

Sa han hadde henvist meg til spesialist, betalte for det, men henvisning var ikke sendt .Alltid ventetid, meget stresset, tenker kun på å si værsegod neste,flere penger i kassa. Benytter ikke helsenorge, du kan ikke se ledige timer og bestille time ut fra det, Tildeling av time styres av legesekretærene via Pasientsky eller telefon. Du kan heller ikke se blodprøvesvar o.l på pasient sky.På dette legekontor finnes ikke engang en mugge vann på venterommet.