Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Tillit

Lege: René Schwartz Skrevet

Stoler 100% på legen min som flere ganger har hatt riktigere diagnose enn spesialister.
Schwartz er veldig engasjert og nøye.

Meget dyktig

Lege: René Schwartz Skrevet

En lege som kan faget sitt. Finnes ikke noe som man kan klage på her. Glad hele familien har han som fastlege.

Tråkker over grenser

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Kom til han etter å ha hatt et slags influensa lignende virus som holdt meg borte fra skole (vgs) i cirka en uke. Det han dermed kom med var en samtale om min mentale helse, påstander om perioden jeg hadde vært borte fra skole før (som jeg ikke hadde vært) for at han dermed ønsket å involvere seg selv i skolen og diskutere om jeg burde gå året om igjen. På grunn av 4 dagers fravær.
Jeg følte at jeg ble tatt lite seriøst og han gikk over alle persongrenser i å involvere seg med min skolegang, der han potensielt kunne ha preget min fremtid heller negativt i det større. Det var for meg meget uprofessjonelt og irriterende når jeg tidligere selv følte at jeg hadde blitt tatt seriøst de få gangene jeg måtte se han på grunn av sykdom, tidligere år.
Samt at han fikk meg til å ta prøver (urin og avføring) for å så ikke gi meg en faktisk time, og dermed ikke sende prøvene inn til testing.

Trevlig lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Effektivt samtale, proffesionellt bemötende og lätt at samtale med.

Litt bedre luft i venterom hade vart en god idè.

Dårlig oppfølging

Lege: René Schwartz Skrevet

Har hatt Schwartz som min fastlege i 4 år. Fant ved en tilfeldighet ut at han ikke har journalført de ting vi har tatt opp når jeg har hatt time. Det er lang ventetid når man bestiller time og jeg opplever Schwartz som en konstant stresset og i perioder «sur» lege.