Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: René Schwartz Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Det er lang ventetid på venterommet ja, opp til 2 t, men det er fordi Schwartz tar seg tid og bryr seg. Han haster ikke igjennom for å ha flest mulige pasienter. Jeg vet jeg burde bestilt dobbetimer en del ganger jeg er der, men selv om jeg ikke har tent over det og bare har enkeltime så hører han fortsatt på det jeg har å si. Samtidig som han er effektiv, noe han må være for at det ikke skal bli 3 og 4 t ventetid. Han er verdt å vente på. Meget kunnskapsrik, kan faget sitt og mer til. Han har jeg full tillit til. Kan stole på at han ønsker meg og mitt barn kun det beste.

Helt suveren

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Dette er en virkelig seriøs og kunnskapsrik lege,som jeg har mye å takke for.Personer som kun er ute etter lettvinn sykemelding eller tabletter (til rus) har ingenting hos han å gjøre.Han tar seg god tid,men ventetid og klokke får så være når det kommer til helsa vår.Det at han tar seg tid til pasientene viser bare hvor grundig og omsorgsfull han er.Jeg har hatt endel plager og sykdommer opp igjennom årene,som han har tatt tak i,å sørget for grundig undersøkelse hos spesialister så jeg skulle få riktig behandling.Jeg fikk for noen år siden en akutt, livstruende sykdom,som takket være ham,endte bra.MEGET bra og seriøs lege.

Tillit

Lege: René Schwartz Skrevet

Stoler 100% på legen min som flere ganger har hatt riktigere diagnose enn spesialister.
Schwartz er veldig engasjert og nøye.

Meget dyktig

Lege: René Schwartz Skrevet

En lege som kan faget sitt. Finnes ikke noe som man kan klage på her. Glad hele familien har han som fastlege.

Tråkker over grenser

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Kom til han etter å ha hatt et slags influensa lignende virus som holdt meg borte fra skole (vgs) i cirka en uke. Det han dermed kom med var en samtale om min mentale helse, påstander om perioden jeg hadde vært borte fra skole før (som jeg ikke hadde vært) for at han dermed ønsket å involvere seg selv i skolen og diskutere om jeg burde gå året om igjen. På grunn av 4 dagers fravær.
Jeg følte at jeg ble tatt lite seriøst og han gikk over alle persongrenser i å involvere seg med min skolegang, der han potensielt kunne ha preget min fremtid heller negativt i det større. Det var for meg meget uprofessjonelt og irriterende når jeg tidligere selv følte at jeg hadde blitt tatt seriøst de få gangene jeg måtte se han på grunn av sykdom, tidligere år.
Samt at han fikk meg til å ta prøver (urin og avføring) for å så ikke gi meg en faktisk time, og dermed ikke sende prøvene inn til testing.