Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg
Tlf: 69 13 30 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

Han forstår deg, bruker tiden godt på hver time jeg har bestilt

Lege: René Schwartz Skrevet

Utrolig god lege. Han forstår meg og skjønner hva som må til.

Eneste jeg kan klage på er tilgjengeligheten. Den funker dårlig. Må ha god tid til å vente også. Når han ikke bruker gooodtid på sine pasienter.

Allt for dårlig service

Lege: René Schwartz Skrevet

Bruker han som fastlege,ang blodtrykket.har sitti å venta opp mot 3 timer,i arbeidstida mi.hører ikke noe sted hjemme ut,hva er vitsen med å gi time kl 12:00 hvist en ikke kommer inn før kl 15:00 har også opplevd att andre som kommer etter meg blir ropt opp før meg.og att det skal ta en hel uke bare for å komme inn og få sjekka/ skylla et øre er helt galskap.er bare å henvise til en øre lege det.på volvat kunne jeg få time på kvelden men koster kr 1750 noe som også er et ran i mine øyne.for 15 minutters jobb.er også dårlig oppfølging på blodprøvesvar,må selv ringe og spøre.og om man går fra venterommet etter 2 timers venting og forklarer att jeg ikke kan vente lenger på grunn av jobben,får jeg garanter regning i posten for å ikke ha møtt opp til avtalt time.Rene er sikkert en dyktig lege men går for tregt der.dårlig Tlf service blandt annet.

Bare tull med han.

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Gikk et år med vondt i magen. Han henviste meg til undersøkelser, uten at han fant ut av det. Til slutt virket det som han ikke trodde på meg. Jeg fikk rask hjelp og operasjon for gallesten av sykehuset, heldigvis. Jeg syns ikke han er flink. Har heldigvis fått hjelp av andre, da jeg gikk hos han. Jeg har aldri angret på at jeg har skiftet til en annen lege.

rene schwarts har hjulpet meg til et bedre liv

Lege: René Schwartz Skrevet

rene er en lege som ser sannheten og som gjør det riktige i forhold til din situasjon. noen blir lege fordi det betaler godt. andre blir lege for de ønsker hjelpe, rene faller inn i denne kategorien.

Ikke blant de beste.

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Jeg legger merke til at flesteparten stort sett er fornøyd med Dr. Lorentzen, men jeg mener en fastlege bør gjøre det han kan for å hjelpe pasienten sin best mulig på alle områder, ikke bare med å være flink til å henvise videre eller være sånn noenlunde hyggelig å snakke med. Når jeg ser tilbake på femten år som hans pasient, er det ikke mye utover det jeg kan se at han har vært eller gjort. Det virker nesten heller som om han har gjort det han kan for å motarbeide meg i forhold til NAV og med saker som søknad på varig trygd, vurdering av yrkesskade, erstatninger osv. ved rett og slett ikke å foreta seg noe, eller minst mulig som kan gå i min favør.