Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

En lege som ser deg,og tar seg tid.

Lege: René Schwartz Skrevet

Er veldig glad for at jeg byttet til han. Imøtekommende lege,som ser pasienten,og en god lytter. Tar seg tid,og rolig,og ikke stresset. Veldig fornøyd.

En sjelden lege som faktisk ser og bryr seg

Lege: René Schwartz Skrevet

En lege som ikke er limt til pc’en sin. Noe irriterende når folk bestiller enkel time men bruker 45-1,5 time inne hos han. Da går det utover andre som kommer tidsnok til timen sin. Men han som svært få andre tar seg tid til alle sine pasienter, og det er godt når det brått er du som trenger han til det.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: René Schwartz Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Det er lang ventetid på venterommet ja, opp til 2 t, men det er fordi Schwartz tar seg tid og bryr seg. Han haster ikke igjennom for å ha flest mulige pasienter. Jeg vet jeg burde bestilt dobbetimer en del ganger jeg er der, men selv om jeg ikke har tent over det og bare har enkeltime så hører han fortsatt på det jeg har å si. Samtidig som han er effektiv, noe han må være for at det ikke skal bli 3 og 4 t ventetid. Han er verdt å vente på. Meget kunnskapsrik, kan faget sitt og mer til. Han har jeg full tillit til. Kan stole på at han ønsker meg og mitt barn kun det beste.

Helt suveren

Lege: Jan Lorentzen Skrevet

Dette er en virkelig seriøs og kunnskapsrik lege,som jeg har mye å takke for.Personer som kun er ute etter lettvinn sykemelding eller tabletter (til rus) har ingenting hos han å gjøre.Han tar seg god tid,men ventetid og klokke får så være når det kommer til helsa vår.Det at han tar seg tid til pasientene viser bare hvor grundig og omsorgsfull han er.Jeg har hatt endel plager og sykdommer opp igjennom årene,som han har tatt tak i,å sørget for grundig undersøkelse hos spesialister så jeg skulle få riktig behandling.Jeg fikk for noen år siden en akutt, livstruende sykdom,som takket være ham,endte bra.MEGET bra og seriøs lege.

Tillit

Lege: René Schwartz Skrevet

Stoler 100% på legen min som flere ganger har hatt riktigere diagnose enn spesialister.
Schwartz er veldig engasjert og nøye.