René Schwartz

Autorisasjon (1999)

René Schwartz er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av René Schwartz

Fantastisk, meget kunnskapsrik, medmenneskelig lege

Jeg har hatt Rene Schwartz som fastlege i 16-17 år. Flyttet underveis til Fredrikstad men ville ikke bytte han ut, tar heller bussen til Sarpsborg til han på egen bekostning. Dyktigere lege skal du lete lenge etter og han tar seg tid til pasienten,han forstår pasienten og han studerer pasienten under samtalen som er veldig viktig. Spesialistene på sykehuset i Oslo, Moss og Kalnes fant ikke riktig medisin på 4 år, hadde en grundig samtale med Dr. Schwartz om dette og han fant riktig medisin og sterke smertene forsvant etter 4 måneder med denne medisin. Slå den!

Bra lege.for lang vente tid! håpløst telefon tider.

Føler det er bra lege men det for mange pasienter på lista dems.
Har man time fks kl 10 så er du ikke inne før 10.30 ->😅.
Det med å ringe er håpløst og pasientsky appen er ikke helt ok ang time bestilling som jeg har merket meg. Men han er flink til fingerspissene så jeg klager ikke på det. Men alt for lang vente tid!

Dyktig lege

Har gått til denne legen over flere år og er meget godt fornøyd. Han er grundig, stiller gode spørsmål og tar pasienten på alvor. Føler meg alltid godt ivaretatt hos denne legen.

Elendig lege

Jeg er nyretransplantert og sliter med masse plager. Han hjelper deg aldri med noe som helst. Sier bare at du ikke kan få hjelp til det ene og det andre. Dårlig lege og har alltid dårlig tid. Du må vente minst en time noen ganger og når du kommer inn så har han lite tid for deg. Lytter ikke til deg og forstår ikke dine problemer. Dårlig fastlege. Anbefales ikke.

Hyggelig og flink lege

En hyggelig og dyktig lege som bryr seg og ønsker det beste for sine pasienter. Noen ganger lang ventetid men det er fordi han bruker tiden på pasienter som trenger det. Veldig fornøyd og hatt Rene som lege i mange år.