René Schwartz

Autorisasjon (1999)

René Schwartz er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av René Schwartz

En lege som ser deg,og tar seg tid.

Er veldig glad for at jeg byttet til han. Imøtekommende lege,som ser pasienten,og en god lytter. Tar seg tid,og rolig,og ikke stresset. Veldig fornøyd.

En sjelden lege som faktisk ser og bryr seg

En lege som ikke er limt til pc’en sin. Noe irriterende når folk bestiller enkel time men bruker 45-1,5 time inne hos han. Da går det utover andre som kommer tidsnok til timen sin. Men han som svært få andre tar seg tid til alle sine pasienter, og det er godt når det brått er du som trenger han til det.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Det er lang ventetid på venterommet ja, opp til 2 t, men det er fordi Schwartz tar seg tid og bryr seg. Han haster ikke igjennom for å ha flest mulige pasienter. Jeg vet jeg burde bestilt dobbetimer en del ganger jeg er der, men selv om jeg ikke har tent over det og bare har enkeltime så hører han fortsatt på det jeg har å si. Samtidig som han er effektiv, noe han må være for at det ikke skal bli 3 og 4 t ventetid. Han er verdt å vente på. Meget kunnskapsrik, kan faget sitt og mer til. Han har jeg full tillit til. Kan stole på at han ønsker meg og mitt barn kun det beste.

Tillit

Stoler 100% på legen min som flere ganger har hatt riktigere diagnose enn spesialister.
Schwartz er veldig engasjert og nøye.

Meget dyktig

En lege som kan faget sitt. Finnes ikke noe som man kan klage på her. Glad hele familien har han som fastlege.