René Schwartz

Autorisasjon (1999)

René Schwartz er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av René Schwartz

En god og lyttende lege

Bør ha litt god tid og det er gjerne litt venting, men får god behandling. Han tar seg tid, og opplever ham som en særdeles god til å forklare og ikke minst til å lytte. Har bare godt å si om ham.

Super lege

Bortsett fra at det kan være ventetid, både for å få time, og for å komme inn til time, er jeg veldig fornøyd. Uansett hvor mye han er forsinka så føler jeg aldri at han har dårlig tid. Har hatt ham som fastlege i over 13 år, resten av familien bruker også ham. Veldig grundig, blid og hyggelig :)

Vanskelig tilgjengelig

Veldig vanskelig tilgjengelig og det overrasker meg at vennligheten / service ikke er mer i fokus i resepsjonen. Vanligvis blir smil og hei møtt med tilsvarende, men her opplever jeg en form for "tapping" som overrasker.

Annbefales ikke i høyeste grad!

Jeg har skrever her før men jeg må virkelig si at Rene Schwartz endte at jeg ble behandlet veldig dårlig jeg ble ikke hørt på og nekta å skrive ut medisiner under sammenbrudd jeg fikk pga jeg ikke ble hørt på over lang tid og ho ene på kontoret var og virkelig uhygglig. og jeg ble behandla som jeg var lite verdig. Jeg bytta lege og annbefaler ikke denne legen til noen

For opptatt...

Kontoransatte er fantastisk!
Dr. Schwartz dytter deg ut av kontoret, snarest mulig. Enkle skriv kan ta uker og måneder. Jeg velger å tro han har tatt på seg flere pasienter en han har tid til. Hvorfor han har gjort dette eller om han har en annen grunn for oppførselen sin vet jeg ikke.
Anbefaler ikke..!