Per Kristian Skulberg

Autorisasjon (1979)

Per Kristian Skulberg er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Per Kristian Skulberg

Dårlig lege!

Mer opptatt av å spare på utgiftene enn å faktisk hjelpe. Tar seg altfor liten tid til pasienten. Alltid stressa, føler at jeg kanskje er i "veien" for han når jeg først er det. Han har aldri øyekontakt, føler at jeg snakker med veggen.

God, men tar seg veldig lite tid til sine pasienter

Det føles noen ganger som om Dr. har lyst å kaste deg ut av kontoret, fordi han har fryktelig dårlig tid. Det fører til at jeg og mange andre har opplevd å ikke få stilt spm ang våre plager, og blir ofte henvist til å bestille nye timer, vis vi ønsker å fremlegge en annen plage(og det har skjedd alle gangene jeg har vært der, ETTER 10 min) fordi han er så opptatt og køen er lang. Jeg vet ikke med andre folk, men jeg som drar veldig sjeldent til legen, ringer og bestiller timer bare når det er kritisk. Ved spørsmåler rundt mindre sykdommer eller plager, sparer jeg de til jeg faktisk endag skal til legen, og da blir jeg skikkelig skuffet fordi jeg ikke får bruke tiden min (som er rundt 15min)til å stille andre spm som ikke omhandler det jeg egentlig er der for(ja, jeg har faktisk prøvd å fremlegge flere plager når jeg ringer og bestiller timer, men de regisiterer bare "hoved" plagen).

Effektiv

Meget god sett i forhold til arbeidspresset han har. Gir ikke opp vanskelige diagnoser.