Per Martin Sommernes

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Per Martin Sommernes er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

OK fastlege - dog litt produksjonspreg

Flink til å ta beslutninger og kjappe undersøkelser (også de ubehagelige). Er ikke alltid flink til å lytte når det kommer til sosiale og psykiske forhold. Føler lett at du burde tidd stille og fortsatt sitter igjen uløste problemer etterpå. Ellers en veldig hyggelig kar. Håper han forbedrer seg her.

Min lege, - og den beste av de beste!

Uansett hvor fryktelig ting er så har han et oppmuntrende ord, - han går ut av sitt gode skinn for å hjelpe. Henviser til spesialist med en gang han skjønner det er eneste utvei. Siden min mann jobbet i NAV og vi var nye i Moss spurte vi oss for på hans arbeidsplass...Per Martin Sommernes var svaret da vi ba om anbefaling!
Seriøs og utrolig hyggelig, for ikke å glemme dyktig! Kommer ALDRI til å bytte...og pga kronisk sykdom er jeg der min. 1 gang i mnd.

Håpløs "besservisser"!

Tok over praksisen etter sin mor som var hyggelig og forståelsesfull. Per Marting bærer tydelig preg av å være ung og "Nyutdannet". Arrogant og lite sympatisk. Får karakteren stryk av meg.

Super lege

Han er blid, imøtekommende, lyttende, forklarende, morsom, seriøs og har rom for tårer når de måtte komme!

En skikkelig flott lege.

Setter pasienten i fokus og tar seg tid til hver og en slik at man føler seg i gode hender.