Uzma Sajjad Rizvi Stensvold

Vestlia 1 1592 Våler i Østfold
Uzma Sajjad Rizvi Stensvold er en av 4 fastleger i Våler

Siste vurderinger av Uzma Sajjad Rizvi Stensvold

Fantastisk fastlege!

Har hatt uzma som fastlege i mange år nå. Dette til tross for at jeg flyttet til Oslo for 4 år siden. Jeg drar mer enn gjerne en time for å få time hos Uzma! Ho er profesjonell, tålmodig og tar deg alltid seriøst.

Lytter

Takk for at det finnes en lege ved navne Uzma, det er alltid hyggelig med en lege som møter deg. Hun nøster opp alle løse tråder for å finne årsaken til sykdoms bilde ditt. En føler seg ivaretatt og trygg, lytter og veileder.

Fantastisk lege!

Har hatt Uzma i mange år, å anbefaler henne på det sterkeste! Svært empatisk dame som virkelig får ting gjort!

Fantastisk lege!!

Alltid koselig å komme til Uzma, hun lytter og hjelper etter beste evne. Alltid oppriktig og ærlig. En lege jeg anbefaler på det sterkeste. Er noe galt på prøvesvar eller lignende, ringer hun selv til deg. Går alltid ut med inntrykket at hun bryr seg om meg og mitt barn.
Kan være litt ventetid.

En fastlege man alltid føler seg velkommen hos

Tar seg alltid god tid til pasienten, er lyttende og forståelsesfull. En utrolig positiv dame!
Eneste som er negativt kan være lang ventetid på legekontoret, og en litt vimsete sekretær (satt en time ekstra fordi hun hadde glemt å rope meg opp).

Alltid godt å komme inn til Uzma, en lege som tar deg på alvor uansett :)

Beste legen !!!

Fantastisk lege som lytter og er medfølende. Ser deg inn i øynene istedet for på PC skjermen. Gjør allt hun kan for å være behjelpelig og sender videre til utredning ved behov. Nydelig er hun, og man blir så glad etter endt legebesøk siden hun gir så mye av seg selv og sin positive energi.

Et fantastisk medmennesk!

Tar seg god tid,lytter og gir gode råd. Meget dyktig og proffesjonell.

Seriøs effektiv lege

Er interessert, henviser videre ved usikkerhet. Lytter, viser empati og støtter pasienten. Oppdatert faglig. Opplever ofte forsinkelser på legekontoret, noe som gjør at pasienten kan oppleve både lege og sekretær som litt stresset. Får hurtig svar ved kontakt og tilbakemelding pr. e-post.

Den beste som fins

Hun er dyktig, tar deg på alvor, nøye og står på for deg. Har hun ikke tid til deg så bruker hun lunsj pausen sin eller etter arbeidstid. Jeg er strålende fornøyd

Finnes ikke bedre lege

Engasjert, nøye, oppfølgende. Føler seg i trygge hender

Ekstrem dyktig

Hun er meget dyktig og sanvittighetsfull. Hun har tid til meg. Enkel å kommunisere med

Bra lege

En veldig dyktig og flink lege. Hun er rask og effektiv, men det er derimot ikke resten av legesenteret. Der man kommer litt før man skal inn så kan det hende at man kommer inn en halvtime opptil en time for sent inn. Det er veldig dumt hvis det er noe man skal rekke rett etter man har vært hos legen.

Glimmrende lege

Veldig flink lege, som alltid bryr seg om pasienten!!