Uzma Sajjad Rizvi Stensvold

Bergskrenten 12 1592 Våler i Østfold
Uzma Sajjad Rizvi Stensvold er en av 4 fastleger i Våler

Siste vurderinger av Uzma Sajjad Rizvi Stensvold

Fantastisk fastlege!

Har hatt uzma som fastlege i mange år nå. Dette til tross for at jeg flyttet til Oslo for 4 år siden. Jeg drar mer enn gjerne en time for å få time hos Uzma! Ho er profesjonell, tålmodig og tar deg alltid seriøst.

Lytter

Takk for at det finnes en lege ved navne Uzma, det er alltid hyggelig med en lege som møter deg. Hun nøster opp alle løse tråder for å finne årsaken til sykdoms bilde ditt. En føler seg ivaretatt og trygg, lytter og veileder.

Fantastisk lege!

Har hatt Uzma i mange år, å anbefaler henne på det sterkeste! Svært empatisk dame som virkelig får ting gjort!

Fantastisk lege!!

Alltid koselig å komme til Uzma, hun lytter og hjelper etter beste evne. Alltid oppriktig og ærlig. En lege jeg anbefaler på det sterkeste. Er noe galt på prøvesvar eller lignende, ringer hun selv til deg. Går alltid ut med inntrykket at hun bryr seg om meg og mitt barn.
Kan være litt ventetid.

En fastlege man alltid føler seg velkommen hos

Tar seg alltid god tid til pasienten, er lyttende og forståelsesfull. En utrolig positiv dame!
Eneste som er negativt kan være lang ventetid på legekontoret, og en litt vimsete sekretær (satt en time ekstra fordi hun hadde glemt å rope meg opp).

Alltid godt å komme inn til Uzma, en lege som tar deg på alvor uansett :)