Uzma Sajjad Rizvi

Autorisasjon (2003)

Vålerlegene DA Telefonnummer69 10 91 9169 10 91 ...
Vestlia 1 1592 Våler i Østfold
Uzma Sajjad Rizvi er en av 5 fastleger i Våler

Siste vurderinger av Uzma Sajjad Rizvi

Helt super

Har hatt Uzma som lege i over 15 år nå helt problemfritt. En lege som er så engasjert, lyttende og behjelpelig må man lete lenge etter. Hyggelig Og behjelpelige damer på kontoret er det også. Jevnt over veldig fornøyd. ANBEFALES!

Gleder med alltid til legetime hos Uzma

Uzma er en lege som burde være standarden for hvordan en lege skal være, vært hos mange offentlige og private leger, men ingen som kan måle seg med Uzma. Hun tar deg imot med åpne armer og bryr seg genuint om pssientene sine. Uten Uzma måtte jeg forholdt meg til flere leger sine gjettinger, men nå kan jeg tilpasse og trene meg opp riktig etter at hun ikke har gjettet, men faktisk funnet ut så godt hun kan ( fra sin posisjon, med oppfølging og henvisninger jeg har trengt ) av mine plager. Er takknemlig for at det finnes leger som henne. Anbefales på det sterkeste:)

Veldig dyktig

En lege som tar seg tid til deg uansett. Faglig dyktighet. Alltid blid og imøtekommende.

Dessverre kan ikke det samme sies om kontorpersonale. Svarer ikke på telefon, mer opptatt av å skravle med andre. Ofte sure når man skal noe der.

Fantastisk fastlege!

Har hatt uzma som fastlege i mange år nå. Dette til tross for at jeg flyttet til Oslo for 4 år siden. Jeg drar mer enn gjerne en time for å få time hos Uzma! Ho er profesjonell, tålmodig og tar deg alltid seriøst.

Lytter

Takk for at det finnes en lege ved navne Uzma, det er alltid hyggelig med en lege som møter deg. Hun nøster opp alle løse tråder for å finne årsaken til sykdoms bilde ditt. En føler seg ivaretatt og trygg, lytter og veileder.