Espen Storeheier

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (2001)

Rakkestad Legesenter Telefonnummer69 22 80 0069 22 80 ...
Rådshusveien 1 1891 Rakkestad
Espen Storeheier er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Espen Storeheier

Den beste fastlegen jeg har hatt

Legen har tid til å høre på meg og tar meg seriøst. Han har god kunnskap om flere sider ved yrket, kirurgi, ortopedi mv og er flink til å vurdere hva som må gjøres videre med de plager jeg måte ha.

Anbefales ikke

Legen tror att han vet aller best av alle,undersøkelser og epikriser fra andre behandlere både i første og andrelinjetjensten anerkjenner han svært sjelden.
Gir ofte feil informasjon om regelverk og gir ett inntrykk av og ville "skremme"
Pasienten unødig.
Dårlig på og følge opp henvisninger som legen selv har sendt,jeg som pasient har ofte følt meg dårligere etter legebesøket enn det jeg var før jeg dro til legen,i allefal psykisk.
Snakker ofte over pasienten sin og gir ett inntrykk av og ikke tro på det man sier.
Altså en lege som etter min mening ikke har satt seg inn i sine etiske regler og som mangler empati for sin pasient.

Helt topp!

Imøtekommende og tar deg på alvor! Lytter og kommer med gode råd til det meste. Utrolig fornøyd med han som lege.

Favoritt

Beste legen jeg har hatt i løpet av mine 60 år. Alltid hyggelig, dyktig og preseis. Tar pasientene på alvor.

Lege som har tid til deg og er flink til å lytte

Er nesten alltid presis, venter sjelden mer enn 5 minutter. Henviser meg til spesialist vist han ikke finner ut av det selv. Er hyggelig og imøtekommende. Lett og like.