Espen Storeheier

Jens Wilhelmsens gate 1 1671 Kråkerøy
Espen Storeheier er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Espen Storeheier

Anbefales ikke!

Dyktig lege men null kunnskap når det gjelder graviditet. Null empati å få der. Har absolutt ikke vært til hjelp under min graviditet da jeg har vært plaget med svangerskapsrelaterte ubehag. Har følt at han har sett rett gjennom meg hvergang og bare oversett det jeg sa og ville bare ha det siste ordet.

Bestemt, men dyktig lege!

opplever alltid å bli tatt på alvor om problemet er lite eller stort. Han er flink til å henvise videre når han ikke kan hjelpe, og flink til å følge opp svar. Han viser oppriktig forståelse og medfølelse i alvorlige situasjoner, og gjør seg da tilgjengelig for evnt spørsmål døgnet rundt :-)
Men han er bestemt på at han vet best....selv om det kanskje ikke alltid er tilfelle, men han er alltid åpen for en diskusjon. Han er ikke en lege som er så åpen for en blanding av skolemedisin og det alternativet. Men nekter ingen å prøve :-)

Seriøs kjempe flink lege

Tar alle pasienter seriøst. Rask med å sende deg videre.Flink til å lytte. Kjempe støtte I alle saker.

Fantastisk

en svært hyggelig og imøtekommende lege. Har fixer mine plager. Sendt meg videre til spesialister om det har vært nødvendig. Jeg er heldig som har Espen som fastlege.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Legen har tid til å høre på meg og tar meg seriøst. Han har god kunnskap om flere sider ved yrket, kirurgi, ortopedi mv og er flink til å vurdere hva som må gjøres videre med de plager jeg måte ha.