Espen Storeheier

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (2001)

Rakkestad Legesenter Telefonnummer69 22 80 0069 22 80 ...
Rådshusveien 1 1891 Rakkestad
Espen Storeheier er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Espen Storeheier

Sikker og trygg

Flink til å forklare og lytte, følger opp hvis det er noe, virker beroligende og sikker, sympatisk, stresser ikke, håper han blir på Ørje lenge!

Anbefales ikke!

Dyktig lege men null kunnskap når det gjelder graviditet. Null empati å få der. Har absolutt ikke vært til hjelp under min graviditet da jeg har vært plaget med svangerskapsrelaterte ubehag. Har følt at han har sett rett gjennom meg hvergang og bare oversett det jeg sa og ville bare ha det siste ordet.

Bestemt, men dyktig lege!

opplever alltid å bli tatt på alvor om problemet er lite eller stort. Han er flink til å henvise videre når han ikke kan hjelpe, og flink til å følge opp svar. Han viser oppriktig forståelse og medfølelse i alvorlige situasjoner, og gjør seg da tilgjengelig for evnt spørsmål døgnet rundt :-)
Men han er bestemt på at han vet best....selv om det kanskje ikke alltid er tilfelle, men han er alltid åpen for en diskusjon. Han er ikke en lege som er så åpen for en blanding av skolemedisin og det alternativet. Men nekter ingen å prøve :-)

Seriøs kjempe flink lege

Tar alle pasienter seriøst. Rask med å sende deg videre.Flink til å lytte. Kjempe støtte I alle saker.

Fantastisk

en svært hyggelig og imøtekommende lege. Har fixer mine plager. Sendt meg videre til spesialister om det har vært nødvendig. Jeg er heldig som har Espen som fastlege.