Espen Storeheier

Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad
Espen Storeheier er en av 8 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Espen Storeheier

Bestemt, men dyktig lege!

opplever alltid å bli tatt på alvor om problemet er lite eller stort. Han er flink til å henvise videre når han ikke kan hjelpe, og flink til å følge opp svar. Han viser oppriktig forståelse og medfølelse i alvorlige situasjoner, og gjør seg da tilgjengelig for evnt spørsmål døgnet rundt :-)
Men han er bestemt på at han vet best....selv om det kanskje ikke alltid er tilfelle, men han er alltid åpen for en diskusjon. Han er ikke en lege som er så åpen for en blanding av skolemedisin og det alternativet. Men nekter ingen å prøve :-)

Seriøs kjempe flink lege

Tar alle pasienter seriøst. Rask med å sende deg videre.Flink til å lytte. Kjempe støtte I alle saker.

Fantastisk

en svært hyggelig og imøtekommende lege. Har fixer mine plager. Sendt meg videre til spesialister om det har vært nødvendig. Jeg er heldig som har Espen som fastlege.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Legen har tid til å høre på meg og tar meg seriøst. Han har god kunnskap om flere sider ved yrket, kirurgi, ortopedi mv og er flink til å vurdere hva som må gjøres videre med de plager jeg måte ha.

Anbefales ikke

Legen tror att han vet aller best av alle,undersøkelser og epikriser fra andre behandlere både i første og andrelinjetjensten anerkjenner han svært sjelden.
Gir ofte feil informasjon om regelverk og gir ett inntrykk av og ville "skremme"
Pasienten unødig.
Dårlig på og følge opp henvisninger som legen selv har sendt,jeg som pasient har ofte følt meg dårligere etter legebesøket enn det jeg var før jeg dro til legen,i allefal psykisk.
Snakker ofte over pasienten sin og gir ett inntrykk av og ikke tro på det man sier.
Altså en lege som etter min mening ikke har satt seg inn i sine etiske regler og som mangler empati for sin pasient.