Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

Lite tilstede og ingen forslag til videre hjelp

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Opplevde legen som veldig lite tilstede. Hadde ingen forslag til videre behandling/hjelp. Virket sliten/sløv og lite interessert i å hjelpe. Jeg ble ikke tatt seriøst/ble ikke hørt og følte meg bare dum når jeg gikk derifra. Virket som han bare ønsket å få meg ut raskest mulig, da det var sent på dagen og han var veldig forsinket... Jeg planlegger å bytte fastlege med en gang.

Lyttende og uformell

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Har hatt denne legen gjennom flere år, og har opplever han som en svært dyktig doktor. Har slitt med ryggplager, og har faktisk blitt frisk takket være fastlegen og ekspertene på ryggplager.

Trygg

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Gi meg trygghet og bruker god tid til at høre va jeg ha på mitt hjerta ,ingen stress arr veldig omtenksom leger.

Lang ventetid

Lege: Stine Holstangen Skrevet

En god lege som hører og forstår. Men det hjelper lite, når det er 6 uker ventetid på å få legetime.

Svært kompetent

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Som pasient, så føler jeg meg svært godt ivaretatt av hans vurderinger. Tar seg god tid, og er meget grundig. Jeg er ikke typen som renner bed døra der. Men når jeg har behov så føler jeg meg verdsatt som pasient, og frisk etter endt behandling. Som pasient så føler jeg har er meget kompetent i sitt fag.