Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

Sløv

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Han hjalp meg med det jeg trengte men han virket veldig sløv, som at han var lei av jobben. Jeg sier ikke at dette er noe som påvirker dere negativt. Han virket også veldig følelsesløs.

ikke å anbefale som fastlege

Lege: Raja Khuram Iqbal Skrevet

kommer ikke overens men denne fastlegen,
vankelig å få han til å forstå hva jeg trenger help til.
Jeg føler at han ikke tar kundene sin på alvor.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Har alltid vært fornøyd med Dr. Roslin. Han har hjulpet meg så mange ganger . Flink til å lytte og forstår sykdomsbildet raskt.
Anbefales.

Tjyv

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Fikk time og regning når jeg sendte melding med pasient informasjon og ønske om time. Fikk sedan også regning på timen.
Sendte han en ny melding som ifrågasatte hvordan han kunde fakturere sån og då fakturerte han den meldingen og.
Bytta fastlege og dialogen via minhelse går automatisk til det nye legekontoret så jeg greier ikke å fortsette diskutere.
Finns ikke noen god måte å få tilbake mine penger som han lurte meg på.

Avvisende og lite interessert i å hjelpe

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Denne legen må man for all del bytte bort. Her kan man risikere å gå syk inn i fremtiden framfor å få den legehjelpen man trenger. Oppfatter det som at han ikke hører etter når man forteller hvorfor man kom dit. Når man så har fortalt hva det feiler en, så har han tydeligvis motstand mot å hjelpe. Det virker rett og slett som om han ikke vil hjelpe. Jeg fikk (rosen)utslett etter flåttbitt, og ville ta blodprøver for å sjekke om jeg hadde antistoffer mot boreliose og/eller TBE. Han nektet meg å få tatt blodprøver. Virket som han ikke hadde peiling på flåttbårne sykdommer. Ikke før jeg ble forbanna og stilte han til veggs fikk jeg han til å rekvirere blodprøver.