Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av Rakkestad Legesenter

Lytter ikke og uinteressert

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

føler at han totalt overser hva jeg prøver å forklare han. Tar unødige prøver og ler hånlig av deg hvis du prøver å kommer med innspill

Inkassokrav på avbestilt legetime

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Rakkestad Legekontor bruker webtjenesten Pasientsky for bestilling av time. Jeg bestilte legetime med ønsket dato ca 10 dager senere. Jeg fikk etter et par timer melding om tildelt time uken etter ønsket dato, som jeg øyeblikkelig avbestilte fordi det var umulig for meg den dagen.
Jeg forstår selvfølgelig at den datoen jeg valgte ikke nødvendigvis passer legens tidsskjema.
På websiden, Pasientsky, vistes timen som avbestilt. Tom avtaleliste. Jeg har heller aldri har vært hos ham tidligere. Jeg utsatte å bestille ny time.
Så fikk jeg et inkassokrav på den timen jeg var tildelt og som jeg hadde avbestilt, og fått bekreftet på websiden Pasientsky at var avbestilt!
Merk: Jeg har aldri hatt legetime hos ham, og vet derfor ikke noe om hvordan Roslin er som lege.
Jeg leter nå etter ny lege ved et annet legekontor.

Fantastisk!!

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Jonas er en helt unik lege.
- Lyttende
- Engasjert
- Tar seg god tid
- Tar deg på alvor
- Alltid blid og imøtekommende
- Handlekraftig

Håper han skal jobbe i mange år fremover!! :)

Hører ikke etter og vanskelig å prate med

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Han hører ikke etter hva pasienten sier å kjører over deg. Vanskelig å prate med og han hører ikke etter, å vurderer hva han selv synes som er stikk imot hva pasienten nettopp fortalte. Jeg hadde ikke mer fastlegebytte å «satt fast» hos denne legen i flere måneder, til jeg kunne bytte 1. januar 2019. Min psykiske og fysiske helse ble dårligere og jeg ble værre på de månedene jeg var pasient der.

Trakasserer pasienten

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Følte meg trakassert og han bruker en herseleringstekninkk så det var umulig å føre en samtale. Her måtte jeg bare komme meg unna.