Rakkestad Legesenter

Telefonnummer69 22 80 0069 22 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av Rakkestad Legesenter

Følger fastlegen med på flyttelasset?

Lege: Stine Holstangen Skrevet

Tilgjengelig og grundig til beinet. Henviser til spesialister, ringer på kvelden for å høre hvordan det går og tar pasienten på alvor. Følger seg ivaretatt som pasient.

En lege som ikke virker

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Han gjorde det jeg ba han om å gjøre, men kom ikke med noen forslag selv......🙁 Det er frustrerende når man ønsker å finne ut hvorfor man har de plagene man har.

Ikke interessert

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Mannen min har hatt ham som vikar to ganger. første gangen opplevde han at besøket var totalt bortkastet, da han ikke fikk noen råd eller innspill.

Andre gangen var i dag. Han skulle fjerne fire føflekker som plaget ham.
Legen begynte å skjære i ham uten bedøvelse, da "det å skjære ikke var noe verre enn selve sprøytestikket"!!
Det ble satt bedøvelse etterhvert, da mannen min ble litt høyrøstet. Legen virket overrasket over at han syntes det å bli skåret i med skalpell var smertefullt!

Den beste legen jeg har hatt noen gang

Lege: Stine Holstangen Skrevet

En veldig dyktig, effektiv og omsorgsfull lege. Hun har tid og tar deg høytidelig. hører på pasienten og tar deg på alvor.

Har tid og lytter

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Dette er en lege som tar seg tid til pasientene sine og lytter. Tar seg tid til å forklare hva som er problemet og hvordan man skal løse det.
Både barn og voksne er fornøyde meg han i familien.