Rakkestad Legesenter

Tlf: 69 22 80 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Rakkestad Legesenter

Dyktig

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Veldig fornøyd med legetimen. Jeg føler at han tar tak i mine problemer, og at han vil gjøre noe med dem.
Følte meg ivaretatt som pasient. Behagelig lege.

Forutaintatt og lite forståelsesfull

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Kom inn til legen med godt mot. Gråt i en time etter legetimen, følte meg misforstått. Jeg hadde en god epikrise fra spesialisthelsetjenesten angående videre sykmelding og min helsetilstand (langvarig stressbelastning med kognitive utfall). Legen hadde ikke satt seg inn i epikrisen, og latet kun til å ha satt seg kort inn i min helsesituasjon. Han utrykket uenighet i spesialisthelsetjenestens vurdering da jeg ba han lese deres epikrise, men fulgte deres anbefaling samtidig som han understreket sin uenighet. Han antok at jeg isolerte meg hjemme, uten å spørre meg om dette, så jeg følte jeg måtte forsvare meg, er selv helsepersonell og føler jeg tar ansvar for helsen min og prøver å bli frisk. Jeg følte meg lite respektert da han virket så forutintatt angående mine helseplager. Jeg har allerede satt meg på venteliste til ny fastlege.

Effektiv

Lege: Stine Holstangen Skrevet

En strålende lege med empati og handlekraft. Henviser til spesialister, røntgen etc uten å nøle. Med en slik fastlege kan man føle seg trygg som pasien

Kjempe flinke og handlekraftig.

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

God lytter og tar meg seriøs.
Sender raskt videre til spesialister om nødvendig.
Tar seg god tid og prøver hardt å komme til bunns med sykdomsbildet. :-)
Anbefales.

Beste legen

Lege: Stine Holstangen Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige leger, men Stine er den aller beste! Har mest lyst å pakke ho sammen og ha ho med hjem i veska:) Hyggelig, koselig og flink lege som hører på pasienten og tar deg på alvor!