Bengt Urban Lennart Ström

0 av 2000

Bengt Urban Lennart Ström er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Herligste legen

Har hatt han som lege i mange år. Vi som har han som fastlege er veldig heldige. Jeg sier som det er sagt tidligere her at han er god på å forklare, og har en fin og lun humor. Du får ikke en følelse av å være pasient i hans selskap. Det er mer at han er en samarbeidspartner. En som er like interessert i løsning som deg selv. Det eneste negative er at han burde vært klonet, slik at flere kunne oppleve en lege som han. Det fortjener alle. Han er en god menneskekjenner . Han er ydmyk, men profesjonell. Han er morsom og ledig. Uhøytidelig. Han har en hel masse erfaring og tyngde i det han gjør og er. Klart jeg også har opplevd en og annen gang der det har vært knapt med tid. Det er de gangene det har kommet flere akutte henvendelser enn vanlig. Så det skulle bare mangle. Så mye den mannen gir av seg selv til så mange pasienter. Det er helt utrolig at han klarer det. Det er bare å bøye seg i støvet. Ulempen er at det kan vær umulig å få snakke med han i telefontiden, selv om du har ventet fra og med åpning av telefontid til tiden er avsluttet uten at du har fått snakke med han. Da er det bare å ringe opp igjen og si dette til sekretær som igjen gir beskjed til han om å ringe deg opp. Når dette er eneste ulempen der, så skal vi ikke klage. Hadde vært moro om han hadde et eget senter med andre leger og sekretærer i samme ånd, så kunne flere pasienter opplevd god behandling. Gjerne med andre behandlere som massør, psykolog, kiropraktor osv. også . Helhetlig og godt helsesenter under samme tak. Det hadde vært en drøm. Jeg håper de legene som går i turnus hos han fanger opp hvordan en god lege skal opptre og ta det med seg videre. All honnør til denne mannen :-)

Den beste!!!

Alltid blid, tar seg god tid til deg og forståelsefull! Lett å prate med, tar deg på alvor, profesjonell, med masse erfaring, forklarer godt og den beste når du virkelig trenger det. Har hatt Bengt som lege siden Dr Willes Legesenter's tid, og med tiden har jeg vært så heldig å få med flere familiemedlemmer og venner på hans pasientliste, og vi er alle kjempefornøyde og vi føler oss trygge! Takk for at du er den du er:-) :-)

Den beste legen i fredrikskstad

En fantastisk lege .. Otroligt flink o profesjonell

En hyggelig, dyktig og empatisk lege

Jeg har hatt denne legen i mange år (før oppstart av Vincent legesenter) og alltid fått den hjelpen jeg trenger. Han har mange pasienter og til tider preges venting på legekontoret av dette. Men han selv takler dette greit og man får følelsen at man ikke bare er en i rekken. Synes også han setter grenser greit, stiller også litt krav til deg som pasient. Bra!

Beste legen i Fredrikstad

Det finnes ikke mer super lege enn Bengt. Det er ikke noe problem å få time. Han har bestandig tid til å lytte til deg. Han henviser helst, dette fordi han mener at du som pasient vil få bedre behandling hos en som har spesialisert seg enn med han som er allmennlege. Han er bestandig i godt humør.