Dag Eivind Syverstad

Stasjonsbyen Legesenter

Autorisasjon (2002)

Dag Eivind Syverstad er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Dag Eivind Syverstad

Føler meg ivaretatt på alle områder.

Har gått til Dag Eivind i ca 15 år og er veldig fornøyd. Han tar alltid tid til å lytte, har et vennlig smil og er en sympatisk mann. Skulle vært flere som han.

Totalt sett meget bra.

Jeg trodde beskrivelsen var valgfri. Har bestandig følelsen av å bli godt mottatt og at jeg blir tatt seriøst.

Flinkeste legen i Østfold

Vi fikk kontakt med han gjennom at han hjalp min mor fra legevakta mange år siden, og fant ut hva som egentlig var problemet slik at hun fikk den hjelpen hun trengte. Siden ble han legen til en og en og idag hele familien nesten og kjenner oss så godt at vi kan snakke om alt som feiler oss uten å skjemmes over noe.
Trenger ikke forklare alt, fordi han følger opp deg på ordentlig og er ikke redd for å si at du må heller trene litt for å fikse noe, istedenfor å bare hive piller på deg.

Suveren lege!

I 2009 så var jeg hos han som vikar pga ferie på vårt legekontor. Han henviste meg videre med en gang(hvor min daværende lege hadde satt meg på 8 pencelin kurer på 3 mnd) alt ordnet seg med en gang hos Syverstad og var tatt inn til operasjon etter to dager hos han.
Byttet til han i 2013 og det første møtet med han så spurte han hvordan det hadde gått etter timen i 2009! Etter mange år med ryggproblemer som ikke ble tatt tak fikk jeg svar med en gang her. MR henvisning etter første time, endelig svar!
Han er imøtekommende-blid-lytter-tar seg tid og henviser videre. Alle i familien har byttet til han og er superfornøyde! Fantastisk lege som anbefales!

Imøtekommende og positiv men...

Legen er imøtekommende tydelig velmenende og positiv. Når det gjelder faglig evne er jeg ikke helt fornøyd. Jeg har lagt frem plager som samlet sett burde være innlysende pekere mot en diagnose.
(oppdaget selv og fikk bekreftet)
En kort samtale med annen lege førte til avgjørelsen om å bytte lege.

Syverstand er nok dyktig på mye men ser ikke helheten i noen tilfeller.