Dag Eivind Syverstad

Autorisasjon (2002)

Dag Eivind Syverstad er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Dag Eivind Syverstad

Trygg og kunnskapsrik

Hatt Dag Eivind som fastlege i hvertfall 20 år nå. Blir alltid tatt alvorlig når jeg kommer. Kommer aldri å bytte lege så lenge han arbeider som fastlege . Veldig fornøyd .

Veldig bra lege

Kunnskapsrik, tilgjengelig og veldig bra lege. Flott legesenter med leger og fysioterapeuter som samarbeider bra

Føler meg ivaretatt på alle områder.

Har gått til Dag Eivind i ca 15 år og er veldig fornøyd. Han tar alltid tid til å lytte, har et vennlig smil og er en sympatisk mann. Skulle vært flere som han.

Totalt sett meget bra.

Jeg trodde beskrivelsen var valgfri. Har bestandig følelsen av å bli godt mottatt og at jeg blir tatt seriøst.

Flinkeste legen i Østfold

Vi fikk kontakt med han gjennom at han hjalp min mor fra legevakta mange år siden, og fant ut hva som egentlig var problemet slik at hun fikk den hjelpen hun trengte. Siden ble han legen til en og en og idag hele familien nesten og kjenner oss så godt at vi kan snakke om alt som feiler oss uten å skjemmes over noe.
Trenger ikke forklare alt, fordi han følger opp deg på ordentlig og er ikke redd for å si at du må heller trene litt for å fikse noe, istedenfor å bare hive piller på deg.