Dag Eivind Syverstad

Stasjonsbyen Legesenter

2002

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stasjonsbyen Legesenter
Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg
Tlf: 69 16 86 84 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Eivind Syverstad er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Dag Eivind Syverstad

Bruker tid på å lytte, dyktig og nytenkende.

Bruker tid på å lytte, han er dyktig og nytenkende. Kommer aldri til å bytte fastlege. Han er alltid blid og hjelpsom.

Den Beste legen jeg har Hatt.

Jeg Blir Hørt på hos min Lege og det setter jeg veldig stor pris på.Han er altid Blid.og i humør,så jeg er fornøyd med slik legen min er,,,,,

En leger som normen har kommer aldri til å fine som Nebojsa Aleksic

han er den beste legen i hele østfold ,han er hugeli, og jobber riktik ,presis med pasienten sin, så alle sine pasienten er hugelig med Legen ( Nebojsa Aleksic),Bra jobb,

Dyktig lege

Lytter og sender deg videre tik spesialist, hvis usikker. Hyggelig, imøtekommende og tilgjengelig hvis akutt behov

Super lege

Jeg føler meg ivaretatt på en forståelsesfull og god måte av min fastlege. Han er god til å lytte, og setter seg inn i min situasjon. Han kommer med gode råd, og henviser meg alltid videre dersom det er ting han er usikker på eller som han ønsker å fastslå/ utelukke. Min mann har også fått byttet til lege, slik at han også har den samme fastlegen som meg. Han er også veldig fornøyd med hvordan han blir møtt hos legen. Man føler seg ivaretatt på en god måte.

Dyktig lege

Jeg har hatt Syverstad som fastlege i flere år. Han var også fastlege for mine barn. Han tar seg tid til det jeg trenger og er profesjonell. Hele tiden har jeg følt meg ivaretatt. Det er enkelt å få time, han holder tidene sine og kontordamene er svært hyggelige.

Veldig god fastlege

Lyttende, og henviser til videre utredning. God tilgjengelighet. Hyggelige legesekretærer.

Den beste legen jeg har hatt.

Føler at han har evnen til å lytte og har tid til meg som pasient.

Tillitsvekkende

Har vært fastlege hos syverstad i mange år, og er jevnt over svært fornøyd.

Jeg er fornøyd

Dette er ikke min fastlege lengre, jeg byttet da jeg flyttet for noen år tilbake. Jeg hadde aldri noe å utsette på han. Han var rolig, med humor og humør som fikk meg til å slappe av. Føler jeg må ta til ordet her, for det er mistenkelig at man kan ha hatt denne legen som fastlege i 20 år. Han var jo knapt ferdig med videregående da :-) og blodprøvene jeg tok hos denne legen, de var det helsesekretærene som tok.

fantastisk bra lege

har byttet lege n - ganger. Dette er en lege som kan anbefalles

Passer ikke til alle...

Har hatt Syverstad som fastlege i 20 år, men nå har jeg bestemt meg for å bytte. Jeg har f.eks hatt mageproblemer siden jeg var 4 år, men han sa at det ville gå over av seg selv. 16 år etter har jeg de samme problemene. Jeg sliter også mye psykisk, men det virker ikke som at han forstår seg helt på psykiatri.. Han er også dårlig på oppfølging. Men men, andre har nok bedre erfaringer enn meg.. Og jeg advarer mot å ta blodprøver der. Smerte og arr er vanlig å få der...

Bra

Stort sett fornøyd. Litt opp og ned om jeg føler meg hørt eller ikke. Fornøyd, men ikke kjempefornøyd...

bra lege.

meget bra lege/legesenter, aldri vært noe tull, får rask time når en trenger det, og ingen ventetid på telefonen.