Dag Eivind Syverstad

Stasjonsbyen Legesenter

Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg
Dag Eivind Syverstad er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Dag Eivind Syverstad

Den Beste legen jeg har Hatt.

Jeg Blir Hørt på hos min Lege og det setter jeg veldig stor pris på.Han er altid Blid.og i humør,så jeg er fornøyd med slik legen min er,,,,,

En leger som normen har kommer aldri til å fine som Nebojsa Aleksic

han er den beste legen i hele østfold ,han er hugeli, og jobber riktik ,presis med pasienten sin, så alle sine pasienten er hugelig med Legen ( Nebojsa Aleksic),Bra jobb,

Dyktig lege

Lytter og sender deg videre tik spesialist, hvis usikker. Hyggelig, imøtekommende og tilgjengelig hvis akutt behov

Super lege

Jeg føler meg ivaretatt på en forståelsesfull og god måte av min fastlege. Han er god til å lytte, og setter seg inn i min situasjon. Han kommer med gode råd, og henviser meg alltid videre dersom det er ting han er usikker på eller som han ønsker å fastslå/ utelukke. Min mann har også fått byttet til lege, slik at han også har den samme fastlegen som meg. Han er også veldig fornøyd med hvordan han blir møtt hos legen. Man føler seg ivaretatt på en god måte.

Dyktig lege

Jeg har hatt Syverstad som fastlege i flere år. Han var også fastlege for mine barn. Han tar seg tid til det jeg trenger og er profesjonell. Hele tiden har jeg følt meg ivaretatt. Det er enkelt å få time, han holder tidene sine og kontordamene er svært hyggelige.