Rebecca Anjum

Autorisasjon (2008)

Rebecca Anjum er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebecca Anjum

Fordomsfull og nedlatende

Denne legen viste fordommer mot psykiske helseplager, og det var vanskelig å få hjelp. Jeg hadde opplevd belastende hendelser, men fikk ikke hjelp med dette. Hun viste lite empati, og virket irritert. Hun ville ha meg fortest mulig ut av døren.

utålmodig og dømmende

kom med kommentarer som virket litt frekke og dømmende. ikke sikker på om jeg fikk den beste behandlingen jeg kunne ha

Empatisk og dyktig

Jeg kom til Rebecca etter å ha slitt periodevis med psykiske plager og etter å ha fått svært varierende hjelp hos tidligere fastleger. Rebecca tok meg på alvor, viste medfølelse og empati og var samtidig både effektiv og dyktig. Hun har god kunnskap på området og kunne gi gode tips. Hun var også rask til å henvise videre og fulgte opp i den prosessen ved lang ventetid. Jeg kunne ikke ha blitt møtt på en bedre måte.

Dyktig og tar meg på alvor

Har hatt Rebecca i 3 år. Første gangen kom jeg til henne i en veldig vanskelig livssituasjon og hun hjalp meg med alt jeg trengte. Hun var til stor hjelp med både prøver og til å berolige meg i en livskrise. I ettertid har hun alltid lyttet til meg og henvist meg ved behov. Hun ringer alltid opp igjen og gir meg rikelig informasjon. Er storfornøyd med denne fastlegen.

Alle skulle hatt en fastlege som Rebecca

Rebecca er en meget dyktig fastlege. Jeg blir alltid tatt på alvor, hun er konkret og effektiv samtidig som hun er nøye, empatisk og medmenneskelig. Som overskriften tilsier unner jeg alle en fastlege som Rebecca.