Aase Brit Fæhn

Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Aase Brit Fæhn er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Aase Brit Fæhn

Lytter ikke

Jeg hadde henne som fastlege i et par år, og fikk ikke hjelp til noen ting hos henne. Her følte jeg at hennes jobb var å bare på automatikk si at det er ikke noe galt med deg.

Anbefales IKKE.

Dette er ikke min fastlege, men en jeg ble tildelt da min fastlege var på ferie og det hastet.
Først venter du mellom 10 og 20 minutter for å komme inn. Fra øyeblikket du går inn døren får du en samlebånd følelse. Fortest mulig inn og ut.
Hun lytter ikke, virker ikke interessert i å finne ut hva som er i veien. Du sitter igjen med en følelse av at du ikke betyr noen ting, og at hun ikke tror på et ord av hva du sier.

Mine synspunkter ble totalt avfeid og jeg fikk ikke en gang et "hadet" da jeg skulle gå.

Dette er dessverre en lege som er nødt til å slutte å se på alle sine pasienter med kritisk "de er hypokondere hele gjengen" blikk og lære seg litt medmenneskelighet.

En lege jeg stoler 100%på

Hun hører på deg og tar deg på alvor.
Sender deg videre når det er påkrevet.
Hun viser respekt for pasienten.
Kunnskapsrik.
Tar kontakt pr tlf når det er noe.

Dyktig og fornuftig lege!

Lett tilgjengelig, tar seg god tid til sykehistorie og undersøkelse samt videre oppfølging. Yter god service, får mer hjelp enn jeg forventer av en fastlege som skal forholde seg til og overholde en full timeliste. Jeg er meget fornøyd!

Utslitt lege

Aase hører ikke på pasientene, og mener at pasientene er hypokondre, uansett hva det gjelder.