Aase Brit Hertzenberg Fæhn

Solli Klinikk

1985

Solli Klinikk Telefonnummer63 94 85 5063 94 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Aase Brit Hertzenberg Fæhn er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Aase Brit Hertzenberg Fæhn

Ointresserad och dominant

En helt fruktansvärd upplevelse. 40 minuter efter avtalad tid fick jag komma in och möttes av en arrogant, ointresserad, otrevlig och dominant människa. Jag fick inte end chansen att berätta själv varför jag var där utan hennes mål var att slå ned på allt som var fel med mig och helt nollställa åtta års behandling jag genomgått när jag bodde i Sverige. Flera dagar senare mår jag fortfarande dåligt efter besöket... VARNING!

Tar deg på alvor og spiller på lag

Føler meg meget godt ivaretatt. Hva mer kan en ønske seg? Opplever henne som oppdatert på nyere forskning og behandling.

Kunnskapsrik

Kunnskapsrik, imøtekommende, forståelsesfull, snill, bestemt, effektiv, tar konstruktiv kritikk, ringer når hun skal, følger opp pasienten veldig godt ❤️

Lytter ikke

Jeg hadde henne som fastlege i et par år, og fikk ikke hjelp til noen ting hos henne. Her følte jeg at hennes jobb var å bare på automatikk si at det er ikke noe galt med deg.

Anbefales IKKE.

Dette er ikke min fastlege, men en jeg ble tildelt da min fastlege var på ferie og det hastet.
Først venter du mellom 10 og 20 minutter for å komme inn. Fra øyeblikket du går inn døren får du en samlebånd følelse. Fortest mulig inn og ut.
Hun lytter ikke, virker ikke interessert i å finne ut hva som er i veien. Du sitter igjen med en følelse av at du ikke betyr noen ting, og at hun ikke tror på et ord av hva du sier.

Mine synspunkter ble totalt avfeid og jeg fikk ikke en gang et "hadet" da jeg skulle gå.

Dette er dessverre en lege som er nødt til å slutte å se på alle sine pasienter med kritisk "de er hypokondere hele gjengen" blikk og lære seg litt medmenneskelighet.