Aase Brit Hertzenberg Fæhn

Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Tlf: 63 94 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aase Brit Hertzenberg Fæhn er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Aase Brit Hertzenberg Fæhn

Tar deg på alvor og spiller på lag

Føler meg meget godt ivaretatt. Hva mer kan en ønske seg? Opplever henne som oppdatert på nyere forskning og behandling.

Kunnskapsrik

Kunnskapsrik, imøtekommende, forståelsesfull, snill, bestemt, effektiv, tar konstruktiv kritikk, ringer når hun skal, følger opp pasienten veldig godt ❤️

Lytter ikke

Jeg hadde henne som fastlege i et par år, og fikk ikke hjelp til noen ting hos henne. Her følte jeg at hennes jobb var å bare på automatikk si at det er ikke noe galt med deg.

Anbefales IKKE.

Dette er ikke min fastlege, men en jeg ble tildelt da min fastlege var på ferie og det hastet.
Først venter du mellom 10 og 20 minutter for å komme inn. Fra øyeblikket du går inn døren får du en samlebånd følelse. Fortest mulig inn og ut.
Hun lytter ikke, virker ikke interessert i å finne ut hva som er i veien. Du sitter igjen med en følelse av at du ikke betyr noen ting, og at hun ikke tror på et ord av hva du sier.

Mine synspunkter ble totalt avfeid og jeg fikk ikke en gang et "hadet" da jeg skulle gå.

Dette er dessverre en lege som er nødt til å slutte å se på alle sine pasienter med kritisk "de er hypokondere hele gjengen" blikk og lære seg litt medmenneskelighet.

En lege jeg stoler 100%på

Hun hører på deg og tar deg på alvor.
Sender deg videre når det er påkrevet.
Hun viser respekt for pasienten.
Kunnskapsrik.
Tar kontakt pr tlf når det er noe.

Dyktig og fornuftig lege!

Lett tilgjengelig, tar seg god tid til sykehistorie og undersøkelse samt videre oppfølging. Yter god service, får mer hjelp enn jeg forventer av en fastlege som skal forholde seg til og overholde en full timeliste. Jeg er meget fornøyd!

Utslitt lege

Aase hører ikke på pasientene, og mener at pasientene er hypokondre, uansett hva det gjelder.

Lege av samlebåndsprinsippet

Har hatt henne som fastlege i x-antall år. Nå e det slutt. Null kommunikasjon og ikke villilg til å lytte på pasienten. Det toppet seg opp da jeg var stresset og følte meg sliten over en lengere periode. Respeten var NESESPRAY!!!
Typisk lege som er utslitt og lei av jobben sin. Anbefales ikke i det hele tatt.

Dårligste legen jeg har hatt!

Møkkalaget som aldri har tid til å høre på hva du sier. Alle som kommer til Aasen er hypokondre ifølge henne...

Her har det skjedd forbedringer!!

Er kjempefornøyd med Aase gjennom mange år, men skjønner godt vurderingene av henne som stresset og ufølsom. Hun har blitt mye bedre hva gjelder stress og det å ha dårlige dager. Synes hun har blitt mykere og enklere å ha å gjøre med det siste året. Hun hører bedre hva jeg har å si og hva jeg mener. Føler hun tar seg bedre tid med oss.
Det er litt vanskelig å komme frem på telefon, og ofte fungerer ikke timebestillingen på nett, kommer ikke sms tilbake, eller ikke time.

Aldri igjen!!!

Totalt ignorant, kald og ufølsom. Trenger antideprisiva og nerveberoligende etter et besøk hos henne!

arogant.bedreviter

hører ikke hva du sier.du føler deg som en idiot etter en time med hun.

Fornøyd

Det er ofte lang ventetid på venterommet. Men ellers syns jeg hun fungerer bra. Faglig dyktig. Merkes godt om hun har en god dag, da hun virker veldig hyggelig og grei. Som alle andre kan også Aase ha dårlige dager, da kan hun føles litt uinterrisert.

Kjempelege!

Har aldri opplevd å bli tatt så godt vare på av en lege, selv på striale arbeidsdager. Lytter, forståelsesfull, tar tak i ting og får ting gjort, at det til tider kan være ventetid er jo nettopp resultat av at hun tar seg tid. Kan ikke få fullrost Fæhn og angrer absolutt ikke på at jeg byttet til henne.

En god lege

Seriøs, samvittighetsfull, faglig dyktig.
Hun kjenner meg og min familie og det er viktig.
Hun gir meg mye tid når det er nødvendig.

Er hun seriøs

Tar ikke pasiente på alvor i det hele tatt. Inn, og ut så fort som mulig med en resept på noe du ikke behøver!

Den dårligste legen jeg har hatt!

Kald og følelsesløs, hører aldri på pasient, virker ikke som om hun kan faget en gang. Ventetid, dårlig/ingen oppfølging. Det var på tide å pensjonere seg for 10 år siden.

Veldig god lege

Har gått hos Fæhn i 6 år, er meget fornøyd. Hun lytter, tar seg tid (noe som gjør at det ofte er meget forsinket, slik at man må regne med 30-50 min venting). Ringer hjem ved behov, ringer sykehus for konsultasjoner, purrer på andre legerm osv. Tar tak i ting. . Både mine barn og jeg er fornøyd med dr. Fæhn.

Ville valgt en annen lege

Hun virker overfladisk og bør lytte mere til pasientene. En kjenner best kroppen sin selv. Når en har vært hos lege skal en gå derfra med en god følelse, ikke være trist å lei seg. Har oftes dårlig tid og det vises ogå. Kan virke som om dagsformen har mye å si for henne. Når hun har en god dag virker hun faglig dyktig og er hyggelig.

Passer ikke for meg.

Uttaler meg kun om punkt 3 Tillit og kommunikasjon. Følte meg "fordømt" og sett ned på, pratet mer om valg jeg hadde gjort, enn problemet jeg kom for (som ikke hadde noen sammenheng). Måtte slå opp og lese i en bok for alt jeg spurte om, det gav ikke tillit.
Synes det er vanskelig å komme med negativ kritikk, men velger allikevel å sende inn, i håp om at det vil hjepe Aase B Hertzenberg Fæhn til å kunne endre seg på dette området. Hun har sikkert mange andre positive sider.