Aase Brit Hertzenberg Fæhn

Autorisasjon (1985)

Aase Brit Hertzenberg Fæhn er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Aase Brit Hertzenberg Fæhn

Nedlatende

Ble bedt om å bestille time for å få legeerklæring til barn under 17 - dette var uaktuelt ettersom barnet var inmobil. Jeg ga umiddelbart beskjed om dette. Likevel sender hun ut faktura for legeerklæring som vi ikke ønsket. Ved klage på dette over telefon er hun veldig nedlatende. Hvis de interne systemene er mangelfulle, synes jeg det er feil å belaste kunden for dette.

Hadde man kunnet gitt vurdering på de i resepsjonen noe sted ville jeg promte gjort det. De er veldig lite serviceinnstilt og har en nokså uvennlig innstilling til pasientene.

Stoler 100 prosent på Aase

Bruk henne i 6 år og blir følt opp og nøye skjekka. Stoler 100 prosent på henne og resten av personalet

Ointresserad och dominant

En helt fruktansvärd upplevelse. 40 minuter efter avtalad tid fick jag komma in och möttes av en arrogant, ointresserad, otrevlig och dominant människa. Jag fick inte end chansen att berätta själv varför jag var där utan hennes mål var att slå ned på allt som var fel med mig och helt nollställa åtta års behandling jag genomgått när jag bodde i Sverige. Flera dagar senare mår jag fortfarande dåligt efter besöket... VARNING!

Tar deg på alvor og spiller på lag

Føler meg meget godt ivaretatt. Hva mer kan en ønske seg? Opplever henne som oppdatert på nyere forskning og behandling.

Kunnskapsrik

Kunnskapsrik, imøtekommende, forståelsesfull, snill, bestemt, effektiv, tar konstruktiv kritikk, ringer når hun skal, følger opp pasienten veldig godt ❤️