Jan Fredrik Bjørnberg

Autorisasjon (1996)

Jan Fredrik Bjørnberg er en av 7 fastleger i Trysil

Siste vurderinger av Jan Fredrik Bjørnberg

Erfaren og kunnskapsrik

Har brukt Bjørnberg i 5 år og opplevd ham som meget trygg, erfaren og kunnskapsrik. Smilet er alltid på lur og han tar meg alltid på alvor. Flink med pasienter og gir gode råd. Får alltid medisinene jeg vil ha når behovet er velbegrunnet. Følger alltid opp avtaler og er sjelden forsinket.
Han har det travelt, som alle fastleger. Et godt råd er å lese seg opp på egen situasjon og egne medisiner, men ikke tro at du vet mer enn legen. Still gjerne spørsmål, du får alltid gode og velbegrunnede svar.

Meget omsorgsfull

En flott lege som bryr seg om pasienten, og som lytter til det du har å si.
En meget hyggelig lege.
Full score fra meg.

god på pc

mer interesse for skjermen enn pasienten.
Om en ikke vil ha piller for noe så blir han sur, uten å sette seg inn i hvorfor en ikke vil ha piller.
Se pasienten i øya og ta personen seriøst, da det er mye underliggende hos mange i dag som ikke kan fikses på to min med en resept i hånda.

Meget bra allmenpraktiserende lege

En lege som er lett å kommunisere med og som lytter til hva pasienten har å komme med. Har meget bra almenne kunnskaper og nøler ikke med å henvise til videre undersøkelser hos spesialist når dette er nødvendig.

Uinteressert i passienten

Hvis du har småvondter er det helt greit, du får beskjed om å komme deg ut og trimme. Og det er ofte veldig bra.

Men hvis det faktisk feiler deg noe, som ikke er helt åpenlyst, er det veldig vanskelig å bli trodd.

Jeg har bedt om å bli henvist til konkrete ting, men fått svar; jeg tror ikke på den diagnosen. Og han har da heller ikke andre forslag til undersøkelser.

Jeg har bedt om å få tatt blodprøver av konkrete ting, men han er ikke villig til å sende inn til andre, godkjente laboratorier.

Dette er min personlige erfaring!