Jan Fredrik Bjørnberg

Trysil Legesenter

1996

1 person

Trysil Legesenter Telefonnummer62 45 78 5562 45 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lundevegen 3 2420 Trysil
Jan Fredrik Bjørnberg er en av 5 fastleger i Trysil

1 vurdering

Siste vurderinger av Jan Fredrik Bjørnberg

god på pc

mer interesse for skjermen enn pasienten.
Om en ikke vil ha piller for noe så blir han sur, uten å sette seg inn i hvorfor en ikke vil ha piller.
Se pasienten i øya og ta personen seriøst, da det er mye underliggende hos mange i dag som ikke kan fikses på to min med en resept i hånda.

Meget bra allmenpraktiserende lege

En lege som er lett å kommunisere med og som lytter til hva pasienten har å komme med. Har meget bra almenne kunnskaper og nøler ikke med å henvise til videre undersøkelser hos spesialist når dette er nødvendig.

Uinteressert i passienten

Hvis du har småvondter er det helt greit, du får beskjed om å komme deg ut og trimme. Og det er ofte veldig bra.

Men hvis det faktisk feiler deg noe, som ikke er helt åpenlyst, er det veldig vanskelig å bli trodd.

Jeg har bedt om å bli henvist til konkrete ting, men fått svar; jeg tror ikke på den diagnosen. Og han har da heller ikke andre forslag til undersøkelser.

Jeg har bedt om å få tatt blodprøver av konkrete ting, men han er ikke villig til å sende inn til andre, godkjente laboratorier.

Dette er min personlige erfaring!