Line Boym

Stasjonsvegen 13 2340 Løten
Line Boym er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Line Boym

Fantastisk lege !

Etter mange år med kronisk sykdom og flere legebytter fikk jeg Line som lege. Kjempeflink til å forklare rundt sykdommen, oppfølging mot spesialister, samt at jeg alltid får time innen kort tid. Ingenting å klage på her.

Flott lege!

Line Boym har alltid tid til å lytte. Hun er flink til å henvise videre når det trengs.

Toppkarakter herfra!

Bedre fastlege finnes ikke

Jeg hadde Boym som fastlege i 6 år, og byttet da jeg flyttet for langt unna. Fikk alltid god hjelp, og jeg ble alltid tatt seriøst uansett hva det gjaldt. Hun kan føre en normal samtale med deg uten å sitte med nesa i pc-skjermen, og hører på alt du har å si med en stor dose forståelse. En rolig, trygg og dyktig lege som jeg gjerne skulle ha byttet tilbake til.

Veldig fornøyd!

Jeg er veldig fornøyd med å ha Boym som fastlege. Hun tar deg på alvor og man Kan Diskutere og komme fram til best mulig løsning på problemene man kommer med. Hun lytter og er forståelsesfull, uten at datamaskinen er det viktigste under konsultasjonen. Samtidig er det sjeldent man må vente i tlf og time får man som regel enten på dagen eller i løpet av de første dagene om det ikke haster. Aldri noe problem. Legekontoret er strukturert og fungerer godt! Jeg har ikke ventet lenger enn i maks en halv time når jeg har vært der, syns ikke det er mye å klage på :-)

En super lege

Har hatt Line Boym som lege i over åtte år og er kjempefornøyd! Hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og er så mye mere enn bare en lege. Hun kan være streng, men hun er ærlig og gjør alt hun kan for å bedre psykisk og fysisk helse hos pasientene. Møter i døra med et stort smil og imøtekommenhet hver eneste gang. Tar deg på alvor og nøler ikke med å henvise videre om det er grunnlag for det. Jeg bor ikke i Løten lenger, men kommer til å holde på denne legen så lenge hun holder på!