Anders Fortun

Autorisasjon (1984)

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum
Anders Fortun er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Anders Fortun

En merkelig opplevelse.

Blid og hyggelig mann. Ble godt mottatt med beklagelse for lang ventetid på venterommet.

Fikk høre om hvordan dagen til legen hadde vært, hva han skulle i helgen og hva han gjorde sommeren for tre år siden. Jeg fikk ikke sagt stort selv, men fikk lurt inn noen halve setninger før jeg ble avbrutt igjen, igjen og igjen.

Anbefaler denne legen for de som ikke liker å snakke.

Seriøs og forståelig.

Har alltid blivit godt motatt og behandlet hos han.
En som tar deg på alvor. Etter at jeg skadet meg i jobben, så har jeg fått beste mulige hjelp her hos han.
Har virkelig gjort alt han har kunnet for og hjelpe meg.

Oppdatert fastlege

Han kan sitt felt, store allmennmedisinske kunnskaper, nøler ikke med henvisninger . Er du seriøs er han det.

Seriøs, konsentrert og meget kunnskapsrik

Effektiv, seriøs og faglig meget dyktig og konsentrert lege. Tillater mer hjelp enn jeg kom for. Håndterer henv/utredn på høyt faglig nivå. Lynrask touch på lydløst tastatur, alt ferdigskrevet da jeg går. Store med. kunnskaper. Jeg takker ham for tidlig diagnose som lett kunne blitt til alvorlig sykdom. Store datakunnskaper. Pasientskjerm med forklarende grafiske framstillinger. Aldri forsinket med mine saker til Nav/forsikring. Skriver brev om prøver/utredninger/viktige meldinger. Forsinket noen ganger, men med den arbeidskapasitet og arbeidsvilje han legger for dagen - helt ok. Meget nøye m hygiene og bruker rene, hvite klær. Kontoret bærer preg av at han har mange oppgaver på senteret. Maken til gjennomtenkt hjelp som oppleves her, har jeg ikke sett. Jeg føler trygghet og visshet om at alt nødvendig blir gjort og sendt. Kan trygt anbefales!

Svada!

Hører ikke på hva du sier. Snakker om seg selv. Laaang ventetid på venterommet. Hadde gått mye raskere om han lyttet til pasientene sine istedet for å snakke om seg selv.