Anders Fortun

Tlf: 62 41 91 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Fortun er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Anders Fortun

Oppdatert fastlege

Han kan sitt felt, store allmennmedisinske kunnskaper, nøler ikke med henvisninger . Er du seriøs er han det.

Seriøs, konsentrert og meget kunnskapsrik

Effektiv, seriøs og faglig meget dyktig og konsentrert lege. Tillater mer hjelp enn jeg kom for. Håndterer henv/utredn på høyt faglig nivå. Lynrask touch på lydløst tastatur, alt ferdigskrevet da jeg går. Store med. kunnskaper. Jeg takker ham for tidlig diagnose som lett kunne blitt til alvorlig sykdom. Store datakunnskaper. Pasientskjerm med forklarende grafiske framstillinger. Aldri forsinket med mine saker til Nav/forsikring. Skriver brev om prøver/utredninger/viktige meldinger. Forsinket noen ganger, men med den arbeidskapasitet og arbeidsvilje han legger for dagen - helt ok. Meget nøye m hygiene og bruker rene, hvite klær. Kontoret bærer preg av at han har mange oppgaver på senteret. Maken til gjennomtenkt hjelp som oppleves her, har jeg ikke sett. Jeg føler trygghet og visshet om at alt nødvendig blir gjort og sendt. Kan trygt anbefales!

Svada!

Hører ikke på hva du sier. Snakker om seg selv. Laaang ventetid på venterommet. Hadde gått mye raskere om han lyttet til pasientene sine istedet for å snakke om seg selv.

Fjomp

Rett og slett en fjomp. Ekstremt treig, venter alltid minst en time for å komme inn.
Normal dialog;
Anders: "Svir det?"
Meg: "Nei."
Anders; "Joda, litt så!"
*anders skriver at det svir litt på maskinen*
Anbefales ikke..

Fasade,fasade......

Fasaden er kjempe fin,men han er veldig fjollete og distansert,kverulerende. Føler at han ikke møter pasientene der de er eller tar dem på alvor! "Faller ut" ut med og se på noen fjollete dyr på hans pc skjerm med masse kommentarer.