Anders Fortun

Labyrinten Legesenter

Autorisasjon (1984)

1 person

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum
Anders Fortun er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Anders Fortun

Seriøs og forståelig.

Har alltid blivit godt motatt og behandlet hos han.
En som tar deg på alvor. Etter at jeg skadet meg i jobben, så har jeg fått beste mulige hjelp her hos han.
Har virkelig gjort alt han har kunnet for og hjelpe meg.

Oppdatert fastlege

Han kan sitt felt, store allmennmedisinske kunnskaper, nøler ikke med henvisninger . Er du seriøs er han det.

Seriøs, konsentrert og meget kunnskapsrik

Effektiv, seriøs og faglig meget dyktig og konsentrert lege. Tillater mer hjelp enn jeg kom for. Håndterer henv/utredn på høyt faglig nivå. Lynrask touch på lydløst tastatur, alt ferdigskrevet da jeg går. Store med. kunnskaper. Jeg takker ham for tidlig diagnose som lett kunne blitt til alvorlig sykdom. Store datakunnskaper. Pasientskjerm med forklarende grafiske framstillinger. Aldri forsinket med mine saker til Nav/forsikring. Skriver brev om prøver/utredninger/viktige meldinger. Forsinket noen ganger, men med den arbeidskapasitet og arbeidsvilje han legger for dagen - helt ok. Meget nøye m hygiene og bruker rene, hvite klær. Kontoret bærer preg av at han har mange oppgaver på senteret. Maken til gjennomtenkt hjelp som oppleves her, har jeg ikke sett. Jeg føler trygghet og visshet om at alt nødvendig blir gjort og sendt. Kan trygt anbefales!

Svada!

Hører ikke på hva du sier. Snakker om seg selv. Laaang ventetid på venterommet. Hadde gått mye raskere om han lyttet til pasientene sine istedet for å snakke om seg selv.

Fjomp

Rett og slett en fjomp. Ekstremt treig, venter alltid minst en time for å komme inn.
Normal dialog;
Anders: "Svir det?"
Meg: "Nei."
Anders; "Joda, litt så!"
*anders skriver at det svir litt på maskinen*
Anbefales ikke..