Anders Fortun

Elvareheimgata 10 C 2408 Elverum
Tlf: 62 41 91 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Fortun er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Anders Fortun

Seriøs, konsentrert og meget kunnskapsrik

Effektiv, seriøs og faglig meget dyktig og konsentrert lege. Tillater mer hjelp enn jeg kom for. Håndterer henv/utredn på høyt faglig nivå. Lynrask touch på lydløst tastatur, alt ferdigskrevet da jeg går. Store med. kunnskaper. Jeg takker ham for tidlig diagnose som lett kunne blitt til alvorlig sykdom. Store datakunnskaper. Pasientskjerm med forklarende grafiske framstillinger. Aldri forsinket med mine saker til Nav/forsikring. Skriver brev om prøver/utredninger/viktige meldinger. Forsinket noen ganger, men med den arbeidskapasitet og arbeidsvilje han legger for dagen - helt ok. Meget nøye m hygiene og bruker rene, hvite klær. Kontoret bærer preg av at han har mange oppgaver på senteret. Maken til gjennomtenkt hjelp som oppleves her, har jeg ikke sett. Jeg føler trygghet og visshet om at alt nødvendig blir gjort og sendt. Kan trygt anbefales!

Svada!

Hører ikke på hva du sier. Snakker om seg selv. Laaang ventetid på venterommet. Hadde gått mye raskere om han lyttet til pasientene sine istedet for å snakke om seg selv.

Fjomp

Rett og slett en fjomp. Ekstremt treig, venter alltid minst en time for å komme inn.
Normal dialog;
Anders: "Svir det?"
Meg: "Nei."
Anders; "Joda, litt så!"
*anders skriver at det svir litt på maskinen*
Anbefales ikke..

Fasade,fasade......

Fasaden er kjempe fin,men han er veldig fjollete og distansert,kverulerende. Føler at han ikke møter pasientene der de er eller tar dem på alvor! "Faller ut" ut med og se på noen fjollete dyr på hans pc skjerm med masse kommentarer.

Dyktig fagmann

Utmerket lege med interesser utover det medisinske.
Har hatt gode meningsutvekslinger inniblant medisinsk sjekk og tilbakemeldinger.
Følger systematisk opp.

meget dyktig lege

Er meget fornøyd med å ha han som fastlege. Har alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Aldri vanskelig å få komme på kort varsel om det trengs. Og henviser dit det trengs om det trengs. Anbefaler gjerne 😀

Opptattert og dyktig fastlege.

Ubeskrivelig heldig som har han som fast lege. Kunne ikke vært mere fornøyd.
Takk for at du er min fastlege Anders Fortun

Tilgjengelig, men til gjengjeld ukonsentrert.

Som kvinne blir jeg tatt imot med godt humør. Men inne på legekontoret snakker han for mye om seg selv og har et stort behov for å dele uviktig kunnskap som ikke har noe med saken å gjøre. Dette kan han bruke enormt langt tid på slik at de andre pasientene på gangen må vente unødvendig lenge. Han bør bli mer effektiv både i forhold til å konsentrere seg om hva pasienten kommer for, samt bli mye mer lyttende. Et mer ryddig kontor vil også være å foretrekke, da det virker som det meste ligger usystematisk der inne. Jeg anbefaler ikke Anders Fortun som fastlege.

Selvopptatt og skravlete

En bedreviter som ikke "kan ta hensyn til forskning som gjøres på feltet, fordi de ikke vet hva de driver med i motsetning til han", og er mest opptatt av å fortelle egne historier. Støtter denne vurderingen fra tidligere:

"Legen er mer opptatt av seg og sitt enn det pasienten har på hjertet. Det er vanskelig å komme til ordet og når det endelig er pasienten sin tur til å si noe...har man glemt halvparten..
Et rotete legekontor gir et dårlig inntrykk.
Han er hyggelig og sender gjerne henvisninger og hjelper deg -men best er det om man selv vet hva som feiler en.."

Annbefales

Dette er en lege som kan sitt fag. Han tar seg av hele mennesket og er forståelsesfull. Anders er dyktig til og sette seg inn i situasjoner, og gir gode råd. Når jeg har time hos Fortun tar han seg god tid. Føler meg alltid trygg, og stoler på legen. Forklarer alt og følger opp pasienten. Anbefales for pasienter som er reflekterte, og liker at en lege også ter seg om et medmenneske.

Flink og seriøs

Fortun er en lege i hvite klær. Han er veldig flink, tar seg god tid og er meget seriøs. Han har egen skjerm hvor jeg som pasient kan følge med på hva han skriver. Jeg får alltid en grundig forklaring på det jeg lurer på og han bruker også skjermen til å vise det billedlig. Veldig smart! Han er også nøye med å sende meg til videre utredninger når det har vært aktuelt. Dette gjør meg som pasient svært trygg på at jeg får den absolutte rette behandlingen. I tillegg får man alltid raskt time. . Jeg har brukt ham i flere år og har ikke noe negativt å si om Fortun.

Flink, intelligent og tilgjengelig

Jeg kom inn til vanlig sjekk. Raskt fant han ut at noe var galt og jeg ble sendt direkte på sykehus. I ettertid viste det seg at dette reddet mitt liv. Jeg kan ikke få rose Fortun nok.

Skravlesjuk....

Et rotete legekontor gir et dårlig inntrykk.

Bra mann

Bra mann som tar seg GooooD tid med pasientene. Får alltid utfyllende svar, og følger opp pasientene sine.

En lege du må jobbe med, for at han etterhvert skal ta deg seriøst...

Har hatt denne legen i flere år og det har gått greit.Fordi jeg stort sett har vært frisk. Men når jeg fikk problemer med helsen og virkelig har fått bruk for legen, fant jeg ut at han ikke duger. Man blir ikke hørt på og må diskutere unødig mye, for å få klarhet i enkle spørsmål. Han undersøker sjelden kroppen din, men bare sitter og snakker... Velg denne legen hvis du er flink til å diskutere og har god tid hver gang du skal ha time. For du må regne med en times ventetid etter at du egentlig skulle ha kommet inn, i 4 av 5 tilfeller.