Maria Bjerkreim Garder

Autorisasjon (2007)

Maria Bjerkreim Garder er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Maria Bjerkreim Garder

Beste legen jeg har hatt

Hun er seriøs og dyktig, tar seg tid til å lytte og tar meg alvorlig.
Føler at hun har god tid til pasienten.
Lett å bestille time/resept, enten sms eller e post.
Maks 10 min ventetid.

Den dårligste legen jeg har hatt.

Denne legen er ikke helt god. Hun er motvillig til å sende meg til spesialist når jeg har bedt om det. Når hun omsider samtykker når jeg instendig ber om det, saboterer hun ved å vente med å sende anmodningen videre og jeg må purre i flere uker. Enkle kirurgiske inngrep som er vanlig hos fastlegen utfører hun heller ikke.
Bare et fordyrende mellomledd. Fullstendig bortkastet tid og penger. Denne legen har aldri gjort noe som helst for å gagne meg. En kverulant av dimensjoner.

Seriøs, hyggelig og punktlig!

Lydhør overfor mine synspunkter, samtidig som hun ikke unnlater å presentere realitetene for meg som pasient. Oppfatter at pc-bruken hennes er fornuftig for å kunne dokumentere og få øye på endringer i min tilstand. Alltid blid og hyggelig, og ikke minst punktlig! Eneste lege jeg har hatt som aldri har vært mer enn 5-10 min fosrinket, selv på slutten av arbeidsdagen.

Ubeskrivelig

Legen viser lite empati og interesse ,opptatt av Pc en hele tiden. Har lite peiling på riktige diagnoser ,søker medisiner på nettet fordi hun er usikkert på hva som er riktig og samtidig vil ikke hjelpe og vil gjerne avvente til den syke blir enda sykere. Hun gir ingen veiledning og mangler erfaring og lege kompetanse.

Fornøyd!

Legen gjør jobben sin på en tilfredsstillende måte, spør de relevante spørsmålene i forhold til sykdom/ skade, er hyggelig og flink.