Victoria Guzenko Natvik

Autorisasjon (2006)

Daaeskogen Legesenter Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Victoria Guzenko Natvik er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Victoria Guzenko Natvik

Dårlig lege

Anbefales ikke denne legen for småbarns familien. Vi kom med vår barn hadde nesten 40grader feber, er naturlig at barnet blir litt sur og grinete. Da vi var inne hos legen var første gang de møtes, legen greide så vidt å ta enkle prøven på hun å la det gå videre pga barnet reaksjon , legen ville ikke gjøre noe mer med det (utolmodig) . Vi bytter lege med det samme .

Ovenfra og ned

Opplever at hun mener sine perspektiver og holdninger er korrekte og er lite lydhør for pasientens følelser. Lite bevisst sin autoritæt og maktforhold i fatslege-pasient relasjonen.

Uprofesjonell og traumatiserende

Har hatt svært ubehagelige opplevelser hos denne legen i forbindelse med svangerskap. Victoria håndterer kritikk på en hårreisende måte. Hun går til alvorlige personangrep mot pasient når det blir stilt spørsmål ved hennes valg av oppfølging. Vil aldri gå tilbake til denne legen, og ønsker ingen slike opplevelser i møte med helsevesenet.

Dømmende

Dette er en person som ikke vil ta psykisk helse på alvor, kommer med svært ubehagelige utsagt! Nektet å informere om psykisk hjelp i kommunen. Gikk der i fra gråtende mange ganger fordi jeg fikk kjeft for å være syk.

Nedlatende

Så ikke pasientens problem etter to kreftdiagnoser og fatigueproblematikk. Fikk ikke hjelp, dårlig kommunikasjon. Brukte flere minutter av tiden på å kjefte på pasienten uten forståelig grunn. Viser ikke forståelse for mennesker i vanskelige situasjoner. Har ikke tillit til denne legen.