Victoria Guzenko Natvik

Daaeskogen Legesenter

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Daaeskogen Legesenter
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Tlf: 70 16 41 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Victoria Guzenko Natvik er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Victoria Guzenko Natvik

Dyktig

Utrolig hyggelig lege. Ga både grundig og nyttig informasjon både i forkant, og under selve undersøkelsen. Hun tok seg god tid til meg, svarte på spørsmål, og fikk meg til å slappe av. Anbefales

Grundig, kunnskapsrik og hyggelig.

Anbefales! Godt fornøyd med min nye fastlege men servicen ved tlf til Daaeskogen legesenter kan bli bedre.
Altfor lenge å vente på svar.

proffesjonnel og en god lege

veldig proffesjonnel, lyttet til og kom på beslutning og diagnose veldig fort. Lyttet til til alt jeg ville fortelle og de tvar mye. Visste forståelse og kom med råd.
Anbefaler

Verdens beste lege

Victoria er helt fantastisk! Hun er alltid i godt humør og lytter til problemene mine, samtidig som hun kommer med gode løsninger og møter meg med forståelse. Kjempeglad for at jeg har hatt Victoria som fastlege. Bytter dessverre nå fordi jeg flytter, men kunne ønske jeg kunne tatt med meg Victoria i flyttelasset!

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Den som får min plass hos henne er veldig heldig!

Flink lege som hjelper!

Victoria er en flink og dyktig lege.
Jeg har bare møtt henne noen få ganger nå, men hun har virkelig sottet seg inn i min spesielle situasjon og hjelper til på alle mulige måter før at jeg skal bli hørt og få den hjelp jeg trenger.
Hun er en lege som ikke bare sitter og nikker med hodet men virkelig gjør noe!
Jeg personlig er veldig glad før jeg har henne som fastlege!
Kunne ikke hatt en bedre lege enn henne.
Tusen Takk Victoria før all hjelp jeg får fra deg.

Snål dame

Gjør ukomfortable situasjoner om mulig mer ukomfortable, og er dårlig på det rent sosiale. Hvor vidt hun kan faget sitt er vanskelig å vurdere, da hun særs sjeldent gjør annet enn å si at "det løser seg sikkert av seg selv"..

en lege som bryr seg

Har hatt Victoria som fastlege i flere år og er meget godt fornøyd! Hun tar deg på alvor og gir gode råd. Hun gir ikke resepter og sykemeldinger i hytt og pine, noe jeg synes er bra.

Dårlig lege med lite empati og forståelse

Min følelse er at hun har lite forståelse og empati dersom yngre har vondt eller trenger f.eks videre oppfølging/henvisninger videre til spesialister. Vært der med eldre slektninger og da er tonen en helt annen og de er ok fornøyd.

Samboeren min ønsket henvisning til sterilisering noe vi var enige om og forklarte henne. Pga vår alder ville hun ikke hjelpe, hun mente vi var for unge. Vihar to friske barn som nå er 4 og 11 år og ikke ønsker flere barn. Da vi oppsøker ny lege får vi informasjon om at henvisning ikke lenger er nødvendig. For meg virker det som hun da holder tilbake informasjon til oss fordi hun ikke er enig i vår avgjørelse.