Victoria Guzenko Natvik

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Victoria Guzenko Natvik

Snål dame

Gjør ukomfortable situasjoner om mulig mer ukomfortable, og er dårlig på det rent sosiale. Hvor vidt hun kan faget sitt er vanskelig å vurdere, da hun særs sjeldent gjør annet enn å si at "det løser seg sikkert av seg selv"..

en lege som bryr seg

Har hatt Victoria som fastlege i flere år og er meget godt fornøyd! Hun tar deg på alvor og gir gode råd. Hun gir ikke resepter og sykemeldinger i hytt og pine, noe jeg synes er bra.

Dårlig lege med lite empati og forståelse

Min følelse er at hun har lite forståelse og empati dersom yngre har vondt eller trenger f.eks videre oppfølging/henvisninger videre til spesialister. Vært der med eldre slektninger og da er tonen en helt annen og de er ok fornøyd.

Samboeren min ønsket henvisning til sterilisering noe vi var enige om og forklarte henne. Pga vår alder ville hun ikke hjelpe, hun mente vi var for unge. Vihar to friske barn som nå er 4 og 11 år og ikke ønsker flere barn. Da vi oppsøker ny lege får vi informasjon om at henvisning ikke lenger er nødvendig. For meg virker det som hun da holder tilbake informasjon til oss fordi hun ikke er enig i vår avgjørelse.