Frank Grund

Autorisasjon (1994)

Frank Grund er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Frank Grund

Absolutt den beste legen jeg har hatt - vel 70 år nå!

Han er lyttende, alltid blid og hyggelig. Han har tid til deg. Han henviser videre når det er nødvendig.
Han ringer også om det er nødvendig!
Han prater kanskje vel mye - blir lang ventetid utover dagen......
Jeg er svært glad for at jeg byttet og fikk han som fastlege for ca 10 - 12 år siden.

Fantastisk

Finnes ingen bedre, er der alltid for deg når du trenger han . og meget dyktig er han også . Han tar seg god tid til og lytte til deg og du får følelse av at du blir tatt på alvor , han har vært min fastlege i over 10 år og det sier vel sitt om hvor fornøyd jeg er .

Nå holder det..

Han er ikke rett lege for meg. Hører ikke på meg, vil ikke hjelpe meg, og tar vekk behandlinger som virker for meg for han mener at det ikke har noe hensikt. gir tabletter uten å vite hva årsaken er, og hvordan vet han da at de tablette hjelper. Blir frustrert og sint på han. Kommer til å bytte fastlege for dette går ikke, må ha den hjelper man trenger for å kunne bli bedre og han vil ikke hjelpe meg.

Den snilleste legen jeg kjenner

Han er en lege som tar seg tid for deg og dine problemer. Det er, som flere allerede nevnte, årsaken til at ventetiden er så utrolig lang. Han kunne godt effektivisere tidsbruken, fordi jeg opplevde ofte at vi snakket om alt mulig rart - men ikke konkret om mine problemer. Det er nok hyggelig, men jeg har flere ganger følt en dårlig samvittighet siden jeg allerede hadde ventet i mer enn en time, og jeg visste at det fortsatt er noen som sitter å venter.
Fagkompetansen er vanskelig å vurdere, jeg stoler stort sett på ham. Men en gang betalte arbeidsgiveren en time hos en privat lege på Hamar, og det var en helt annen opplevelse: han der gikk rett på sak, og jeg fikk med en gang en følelse at han vil oppnå at jeg kommer tilbake på jobb raskest mulig. Ikke sånn ved Frank, hvor jeg ofte har bare hørt "det tar tid".

Fenomenal lege-dyktig og hyggelig

Ofte forsinket - det skyldes at han tar seg tid til å lytte og snakke! Han er innsiktsfull, flink og meget behagelig.