Natalie Hage

Autorisasjon (2007)

Portalen Legesenter Telefonnummer62 36 50 0062 36 50 ...
Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal
Natalie Hage er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Natalie Hage

Veldig overfladisk

Hatt denne legen i mange år, ikke til å anbefale. Føler hun bare jatter med på det du sier og får ikke med seg halvparten, ikke virker det som hun bryr seg om pasienten i det hele tatt og blir bare lei meg når jeg går ut derifra. Et lite eksempel på hennes uoppmerksomhet er at hun hadde gitt meg resept som jeg måtte gå på i 2 måneder, kom tilbake etter at dette ikke funket og da skrev hun ut ny resept på de samme tablettene som jeg sa ikke virket. Hun nektet deretter at hun hadde fått meg til å gå på disse tablettene tidligere og etter litt om og men så fant hun ut at hun hadde skrevet ut disse til meg 2 måneder tidligere.

Ryddig og jobber for pasienten

Natalie er punktlig, ryddig i arbeidet sitt og fin å prate med. Jeg har bare lovord om måten hun har behandlet meg på.

Seviceminded vennlig.

Veldig hjelpsom og kunnskapsrik. Lytter til pasienten og kommuniserer med vedkommende. Forteller om tanker rundt evt. behandling.

Må for all del ikke forklare hva du trenger hjelp til!!!!

Da min fastlege ikke arbeidet i dag, og jeg måtte ha legehjelp, fikk jeg time hos denne legen. Jeg fikk kjeft av henne fordi jeg prøvde å forklare hvorfor jeg var der,og at noe jeg hadde sjekket før , var blitt mye verre. Da ble jeg avbrutt av henne, og hun sa at jeg ikke kunne komme til henne på akkuttime, og kaste bort tiden hennes på noe jeg hadde hatt lenge....Hun var mer opptatt av PC, og kjeftet på meg ,slik at jeg måtte avbryte henne , med å si hva jeg trengte hjelp til. Jeg gråt pga hennes behandling av meg, da min tilstand er alvorlig, og hun ikke viste empati i det hele tatt.

Ikke å anbefale!

Datteren min på 16 år gikk dit alene. Hun satt mest henvendt mot pc og hun følte ikke at hun ble verken hørt eller tatt på alvor. Hun var kjempelei seg og frustrert da hun kom ut igjen. Vi kommer aldri mer til å bruke denne legen.