Natalie Hage

Autorisasjon (2007)

Portalen Legesenter Telefonnummer62 36 50 0062 36 50 ...
Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal
Natalie Hage er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Natalie Hage

Perfekt lege!

Har hatt henne som lege i 4 år nå og hun er meget grundig. La henne snakke ferdig, gjøre unna det hun skal på pc'n først - så lytter hun! Lun og fin person med glimt i øyet, men hun forventer at du som pasient engasjerer deg! Virker svært oppdatert på regelverk og nye medisiner som kan hjelpe deg. Hadde tidligere en lege som var passert 70 - det var ikke trygt!! Anbefaler henne på det varmeste!

Stresset og lite imøtekommende

Stresser igjennom. Ikke lyhør. Ikke noen god følelse å gå til henne. Har brukt henne lita da familien også har Volvat. Anbefales ikke. Bruker i fortsettelsen kun Volvat.

Tar ikke pasienten seriøst

Opplevde mer frustrasjon å engstelse etter timen hos nathalie enn før jeg kom inn. Følte ikke hun tok meg seriøst, å ville ikke tro på det jeg fortalte henne.
Byttet tvert fastlege så fort jeg kom ut døra.
IKKE å anbefale!

Ikke og anbefale

Føler jeg ikke blir hørt og at hun har dårlig tid. Får også følelsen av at hun ikke forstår meg når jeg prøver og si det jeg vil si. Også opplevd mye at hun avbryter meg når jeg prater og ikke lar meg fullføre setninger før hun begynner og prate selv eller snur seg til pcen.
Ofte kommet ut fra kontoret med både fortvilelse og irritasjon. Noen ganger også veldig lei meg for at jeg føler jeg ikke har fått den hjelpen jeg trenger.

Flink og seriøs!

- og det er vel akkurat det som er det viktigste! Har hatt denne legen bare kort tid enda, men hun virker svært grundig. Føler hun er på "min side" og det er en god ting! Varm og lyttende og punktlig! Håper jeg får ha henne som min lege i lang tid!