Andreas Johannes Heck

Autorisasjon (1996)

Andreas Johannes Heck er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Andreas Johannes Heck

Knall - men vil helst ha han alene!

Super faglig. Holder seg oppdatert på ny forskning, og tør å gå for anbefalinger litt utenom det vanlige (Helsedirektoratet).
Også kjempehyggelig, morsom(!), tillitsfull og fin å prate med. Både lytter og prater, og er ikke redd for å gi anbefalinger om alt fra sko, bøker, fysioterapeuter til kosthold.

ALT med legen er supert. MEN..
Mange av sekretærene er til tider både ufine på telefon og ansikt til ansikt, og det er ofte håpløst å komme gjennom på telefon. OG vanskelig å bestille på nett. Pluss Heck er ikk tilgjengelig så mye, og jeg sitter ofte en time på venterommet.

Bra

Erfaren lege. Kan tingene sine. Fornuftige faglige holdninger. Lett å kommunisere med. Tar seg godt tid. Lytter bra.

Fremtidens lege

En meget oppegående og fremtidsrettet lege, som ikke er redd for å tenke alternative retninger. Glitrende samtalepartner.

Dyktig lege, elendig service fra enkelte av helsesekretærene.

Opplever legen som hyggelig og imøtekommende. Har inntrykk av at han er faglig dyktig! Flere av helsesekretærene har jeg derimot opplevd både som ufine og svært lite imøtekommende. Har blant annet opplevd å få sure/ ufine kommentarer på tlf fra disse ved forsøk på å bestille time. Anbefaling: kurs i kundebehandling/ service for helsesekretærene!!

Usedvanlig Kunnskapsrik, oppdatert og imøtekommende!

Vi fikk anbefalt denne legen da vi som nye i byen kom på et legevaktbesøk. Vi ble gjort oppmerksomme på at vi var ekstremt heldige som fikk plass uten å vente. Det kan vi nå etter tre år med Heck som fastlege si oss enige i. Særlig jeg har hatt tett oppfølging disse årene pga. Små barn, svangerskap og et relativt langt sykemeldongsforhold.

Jeg opplever at han, til tross for at det er ventetid, alltid tar seg tilstrekkelig med tid. Han oppleves interessert, oppdatert på helsehistorikken min og på medisinsk forskning. Han har innsikt og svært gode sosiale ferdigheter.

Jeg opplever å bli hørt på mine teorier, hypoteser og synspunkter, samtidig som han ikke lar seg diktere. (Noe han heller absolutt ikke skal)

Når diagnose er stilt gir han alltid grundig informasjon om tilstanden, gjerne også skriftlig informasjon!

Jeg anbefaler alle å stille seg på venteliste!