Laila Høiås Herlyng

Autorisasjon (1996)

Laila Høiås Herlyng er en av 9 fastleger i Åsnes

Siste vurderinger av Laila Høiås Herlyng

Trygg og Kunskapsrik

Dr. Laila er den beste legen jeg har vært borti i mitt 64 års gamle legeme.. Hun er oppdatert og fikser det meste. 12 poeng til henne

Verdens beste fastlege

Fikk Laila anbefalt og var så heldig å få henne som fastlege for noen år tilbake siden. Skjønner nå i ettertid at det var som å vinne et lotteri.

Hun er kunnskapsrik, empatisk og har en utrolig evne til å se den enkelte. Jeg føler meg alltid tatt på alvor og trygg på hennes vurderinger både rent faglig og mellommenneskelig. Til tross for at hun er en travel dame greier hun alltid å presse inn en time dersom det virkelig er behov. Det er ofte litt ventetid på kontoret, men for en så dyktig lege er det en helt uvesentlig detalj. Måtte hun aldri slutte som fastlege!

Rett og slett best.

Tar deg alltid på alvor og tar seg tiden som trengs. Føler meg trygg og sett hos henne. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten hjelpen hennes. Ofte forsinkelser på venterommet, men med jobben hun gjør er det verdt det. Har i tillegg opplevd å få svar på henvendelser sene kvelder og i helger, så absolutt tilgjengelig.

Trygg, tilstedeværende og kunnskapsrik.

Utrolig bra oppfølging med blant annet og henvise videre til andre kompetanseområder hvor dette har vært aktuelt. Er utrolig tilstedeværende selv om hverdagen til tider har vært veldi travel grunnet vakanser, men hun følger opp med å videresende informasjon om prøveresultat mv.

Beste legen jeg har hatt

Laila er veldig dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende. Tar deg alltid på alvor og bryr seg. Hun er ikke stresset uansett hvor mange som sitter å venter og har like god tid til deg som pasient. Kommer aldri til å bytte lege så lenge hun er fastlege og håper å få beholde henne i mange år fremover.