Laila Høiås Herlyng

Åsnes Legesenter DA

Kaffegata 23 2270 Flisa
Laila Høiås Herlyng er en av 9 fastleger i Åsnes

Siste vurderinger av Laila Høiås Herlyng

Beste legen jeg har hatt

Laila er veldig dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende. Tar deg alltid på alvor og bryr seg. Hun er ikke stresset uansett hvor mange som sitter å venter og har like god tid til deg som pasient. Kommer aldri til å bytte lege så lenge hun er fastlege og håper å få beholde henne i mange år fremover.

Fantastisk dyktig, pålitelig og hyggelig!

Laila er etter min mening den dyktigste legen jeg noensinne har vært i kontakt med!
Hun er kunnskapsrik og målrettet. Alltid blid og hyggelig med pasienten i fokus! Hun har en genuin forståelse og hun ser om deg som person.

Den beste legen jeg har hatt!

Laila er en helt fantastisk lege! Hatt andre leger, men kan ikke sammenlignes med henne. Føler meg så utrolig ivaretatt av henne. Kunne ikke vært mer fornøyd! Anbefaler henne på det sterkeste. Utrolig dyktig!

Hun er en skikkelig dyktig og trivelig lege

Jeg har gjennom årene flyttet litt og derfor hatt flere forskjellige fastleger, men nå har doktor Herlyng vært legen min i flere år, og jeg har aldri vært mer fornøyd. Doktor Herlyng er veldig dyktig, og hun er alltid hyggelig, og ikke minst tar hun seg alltid tid til å lytte. Selv på dager da venteværelset ved Åsnes legesenter er fullt og det er nødt til å være stressende å jobbe der, er det aldri stressende å være inne hos doktor Herlyng. Da jeg går derfra føler jeg alltid at jeg som pasient har blitt skikkelig godt ivaretatt. Etter flere år og mange legebesøk har jeg ingenting å utsette på henne.

Hyggelig dame

Laila er ei veldig hyggelig og hjelpsom dame. Ho tar dine problemer seriøst, og kommer med råd eller sender deg videre for vurderinger.
Den beste legen jeg hatt. Synd jeg måtte flytte fra henne.