Åsnes Legesenter

Rådhusgata 6 2270 Flisa

Siste vurderinger av behandlere ved Åsnes Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Don Cacela Gamero Jotun Skrevet

Han tar meg og mine symptomer på alvor og følger med på utviklingen av sykdommen. Han følger opp med behandling, henvisninger og andre tiltak det er nødvendig. Svarer raskt på henvendelser og gir klare og gode medisinske råd. For meg, som er en kvinne som nærmer meg 60, har det vært en befrielse å endelig bli trodd på,møtt med respekt og få medisinsk hjelp.

Veldig bra

Lege: Pojan Dehnavi Skrevet

Dette er en fantastisk lege. Han lytter og tar pasienten på alvor. Stressa, derav svært nøyaktig på tid. Men likevel, veldig dyktig.

Fantastisk

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

En helt fantastisk lege som har tatt meg på alvor, lytter og gir gode konstruktive råd. Sender deg kjapt videre til spesialister. Føler meg 100% trygg hos han. Beste legen jeg har vært hos. Anbefales.

Hovmodig og lite interessert i deg som pasient.

Lege: Don Cacela Gamero Jotun Skrevet

Værste legen jeg har vært hos, skjønner ikke og forstår dårlig norsk, leser ikke journalen din og setter seg selv høyere enn lege spesialistene på rikshospitalet. Utbasunerer uroligende ting til deg uten at han kjenner til din sykdomshistorie. Jeg ble skremt.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Fantastisk lege! Jeg føler meg ivaretatt og trygg. Han tar seg tid til å lytte og er grundig i sine undersøkelser. Er så glad jeg har han som min fastlege.