Kristine Gedde

Autorisasjon (1987)

Kristine Gedde er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Kristine Gedde

Trygg og kunnskapsrik.

Alltid hyggelig og imøtekommende. Forstår problemer på en positiv måte. Har hatt henne som fastlege i mange år uten noen form for negative opplevelser. Kan trygt anbefales som en dyktig og solid fastlege.

Anbefales ikke

Nedlatende og føles som at hun ikke orker å hjelpe deg. Alt man vil snakke om blir slått ned, sånn som når jeg sa at jeg sleit psykologisk og hun sa at jeg burde lese en "self help" bok. Anbefales ikke.

Kunne like gjerne ha vært en datamaskin

Leser ikke epikrisen før jeg insisterte, regner med at så lenge hun ikke hører om noe fra sykehustestene så er det OK, vil at du skal prøve medisiner som ikke virker før jeg blir tatt seriøs.

Dømmende og lite sympatisk

Tør ikke si alle mine problemer til henne, og bruker f.els maja.no for hjelp ang. Prevensjon, og sidetmedord eller alarmtelefonen om jeg sliter psykisk.
Er veldig nedlatende og snakker meg mer ned enn å faktisk hjelpe. Hadde en vikar da jeg måtte til henne i sommer som var ekstremt befriende.
Er også vanskelig å få time, og har opplevd at hun har kansellert dem.

Har hatt henne hele livet så nå som jeg kan velge lege selv står jeg på venteliste hos noen andre.

Fantastisk på alle måter!!

Kristine er et fantastisk menneske på alle måter! Lytter virkelig! Gir råd. Tar seg tid. Listen er lang. Stoler 100% på henne.