Kristine Gedde

Rasta Legesenter

1987

Siste vurderinger av Kristine Gedde

Ikke god erfaring med henne

Jeg følte at hun ikke tok hensyn til mine følelser og skrekk rundt visse undersøkelser slik at jeg endte opp med å ikke fullføre men fortsatt måtte betale.

Beste legen!

Snakke med henne på tlf. Jeg prøver å bytte fastlege til datteren min til henne. Kjempe fornøyd med Rasta legesenter.

En usedvanlig bra fastlege!

Jeg er svært fornøyd med å ha Kristine Gedde som fastlege, og har hatt henne i alle mine 25 år.

Jeg opplever henne som lyttende og oppmerksom rundt meg som pasient. Hun gir konstruktive råd og tilbakemeldinger, akkurat slik jeg mener en lege skal være.

Det kan være litt ventetid på å få time, men når jeg har trengt haste time på dagen har jeg alltid fått det.

Til tross for nå lang reisevei til legekontoret har jeg beholdt Kristine Gedde som fastlege, ettersom jeg ikke kan tenke meg en annen lege.

Veldig bra!

Flink, ryddig, rask og god. Reddet sannsynligvis livet mitt da hun fant noe alvorlig galt som kunne fikses med en stor operasjon. Dette var medfødt og ingen andre leger har funnet dette hos meg før.

Jeg stoler på henne og føler meg trygg i hennes diagnoser.

Skuffet.

Elendig lege som tror henne vet best og ofte tror henne at hun vet bedre enn spesialister, ba om ett omskolerings opplegg grunnet sykdom og svarer meg så enkelt som du får finne deg enn annen jobb for det er så lang prosses. Har byttet fastlege og ingen problem med omskolering opplegg gjennom han. Vanskelig å få time og ofte forsinket. Anbefales ikke

Meget dyktig lege

Har hatt henne som fastlege i flere år. Hun er grundig og er flink til å lytte. Anbefales på det varmeste. Men hun har mange pasienter, så det er ikke like lett å få time.

Jeg vil ikke bytte bort Kristine

Jeg har brukt Kristine Gedde som fastlege i mange år, og ser ingen grunn til å bytte lege.
Om problemene er små eller større har Kristine Gedde alltid gitt meg den behandlingen jeg trenger. Hun kjenner meg, og tar hensyn til mine egne vurderinger og ønsker, men gir også råd og (an)befalinger på tvers av dette når hun vurderer det som nødvendig.

Dyktig og hyggelig!

Veldig fornøyd med Kristine gedde. Hun er dyktig og hyggelig. det eneste minuset er at det er alltid noe venting. Har aldri hat time til avtalt tid :) og noen ganger kan det være vanskelig å få time innen 1 uke.

Fastlege i mange år, og godt fornøyd!

Har hatt Kristine Gedde som fastlege i mange år, helt siden ordningen startet. Er veldig fornøyd med henne. Hun er oppmerksom, dyktig, lytter til pasienten og ikke minst veldig hyggelig. Føler meg alltid godt ivaretatt, og føler meg alltid sikker på at hun har gjort sitt beste.