Kristine Gedde

Rasta Legesenter AS

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kristine Gedde er en av 34 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Kristine Gedde

Trygg og erfaren

En erfaren lege som er trygg på seg selv. Samtidig er hun hyggelig og imøtekommende. Hun sender deg til spesialist ved behov.

Heldig er jeg som har en slik fastlege!

Dette er en lege som i sin væremåte i tillegg til stor faglig kunnskap klarer å hjelpe meg som pasient i en svært vanskelig situasjon. Jeg selv var heller ikke klar over hvor ille det var med meg før jeg kommer til Gedde.
Ved å virkelig stille meg enkle spørsmål og mene at hun brydde seg om meg, fikk hun meg til å fortelle. Selv psykologer har ikke klart dette tidligere.
Hun stiller krav til meg, tilpasser og får det beste ut av meg.
Jeg er på god vei til å komme tilbake til mitt gode "Meg".
Tusen takk !!!!!

Ikke god erfaring med henne

Jeg følte at hun ikke tok hensyn til mine følelser og skrekk rundt visse undersøkelser slik at jeg endte opp med å ikke fullføre men fortsatt måtte betale.

Beste legen!

Snakke med henne på tlf. Jeg prøver å bytte fastlege til datteren min til henne. Kjempe fornøyd med Rasta legesenter.

En usedvanlig bra fastlege!

Jeg er svært fornøyd med å ha Kristine Gedde som fastlege, og har hatt henne i alle mine 25 år.

Jeg opplever henne som lyttende og oppmerksom rundt meg som pasient. Hun gir konstruktive råd og tilbakemeldinger, akkurat slik jeg mener en lege skal være.

Det kan være litt ventetid på å få time, men når jeg har trengt haste time på dagen har jeg alltid fått det.

Til tross for nå lang reisevei til legekontoret har jeg beholdt Kristine Gedde som fastlege, ettersom jeg ikke kan tenke meg en annen lege.