Kristine Gedde

Rasta Legesenter

1987

Siste vurderinger av Kristine Gedde

Ikke god erfaring med henne

Jeg følte at hun ikke tok hensyn til mine følelser og skrekk rundt visse undersøkelser slik at jeg endte opp med å ikke fullføre men fortsatt måtte betale.

Beste legen!

Snakke med henne på tlf. Jeg prøver å bytte fastlege til datteren min til henne. Kjempe fornøyd med Rasta legesenter.

En usedvanlig bra fastlege!

Jeg er svært fornøyd med å ha Kristine Gedde som fastlege, og har hatt henne i alle mine 25 år.

Jeg opplever henne som lyttende og oppmerksom rundt meg som pasient. Hun gir konstruktive råd og tilbakemeldinger, akkurat slik jeg mener en lege skal være.

Det kan være litt ventetid på å få time, men når jeg har trengt haste time på dagen har jeg alltid fått det.

Til tross for nå lang reisevei til legekontoret har jeg beholdt Kristine Gedde som fastlege, ettersom jeg ikke kan tenke meg en annen lege.

Veldig bra!

Flink, ryddig, rask og god. Reddet sannsynligvis livet mitt da hun fant noe alvorlig galt som kunne fikses med en stor operasjon. Dette var medfødt og ingen andre leger har funnet dette hos meg før.

Jeg stoler på henne og føler meg trygg i hennes diagnoser.

Skuffet.

Elendig lege som tror henne vet best og ofte tror henne at hun vet bedre enn spesialister, ba om ett omskolerings opplegg grunnet sykdom og svarer meg så enkelt som du får finne deg enn annen jobb for det er så lang prosses. Har byttet fastlege og ingen problem med omskolering opplegg gjennom han. Vanskelig å få time og ofte forsinket. Anbefales ikke