Kristine Gedde

Autorisasjon (1987)

Kristine Gedde er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Kristine Gedde

Anbefales ikke

Har hatt Kristine som fastlege de siste to årene og er ganske misfornøyd. Hun snakker veldig nedlatende og lytter nesten ikke til de tingene man forteller henne. Har unngått å dra til henne fordi jeg syns det var så ubehagelig sist jeg var hos henne. Har null tillit til henne.

Trygg på voksne, men ikke barn

I mine svangeskap har jeg blitt godt behandlet og hun har vært forståelsesfull, men de siste par årene har jeg opplevd henne som stadig mer stresset, med liten tid til pasientbehandling og for liten tid til å svare på spørsmål. Vi er sjelden hos legen, men de gangene vi er der er det alltid en forsinkelse på minst 20 minutter. Hun har de siste gangene snakket nedsettende/skremmende foran barnet på 5 år. Barnet forstår hva som blir sagt. Vi booket time fordi jentungen var slapp og sliten, 5(!) uker senere fikk vi komme inn til en besk kommentar "denna ser ikke mye sliten ut". Det samme besøket var pga. mistanke om lav blodprosent (som kan gjøre en sliten), og når legen spør "er du sikker på at du vil utsette henne for blodprøve" så tolker jo frøkna det til at blodprøve er skummelt og det ble en voldsomt opprørende opplevelse å skulle tvinges igjennom den blodprøven. "Heldigvis" viste blodprøven lav blodprosent, og det var ikke bare "hysterisk" mor. Selv om det var følelsen jeg fikk da jeg var der sist. Anbefaler ikke denne legen til barn.

Umulig å få time.

Vanskelig å få time, selv når det er akutt sykdom. Om du trenger legetime til noe som ikke er akutt så må du vente i ukesvis.
Hun er også alltid forsinket så beregn god tid på venterommet…

Jeg er kjempe fornøyd

Jeg er heldig at valgte Kristine Gedde når jeg flyttet til Norge. Jeg hadde svulst i hode som hun fanget med engang og sendte meg videre og jeg fikk en god behandling.

Hyggelig og dyktig lege

Voksen og erfaren lege.
Får den hjelpen jeg trenger og henviser ved behov. Hyggelig og lett å kommunisere med. Kan anbefales.