Anne Cathrine Tveit Geheb

Tlf: 66 78 66 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Cathrine Tveit Geheb er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Anne Cathrine Tveit Geheb

Fantastisk

Anne Cathrine opplevde jeg som empatisk, dyktig og medmenneskelig. Jeg følte meg ivaretatt og sett etter første møtet. Har fokus på "her og nå". Kom med mange gode og kloke råd. Anbefaler Anne Cathrine på det varmeste.

Veldig engasjert og følger opp hele veien!!

Jeg har aldri før følt meg så godt ivaretatt av en lege.
Hun følger opp og er klar og konsis i alt hun sier.

Beste lege jeg har vært borti

Absolutt den beste legen jeg har vært borti. Jeg renner ikke ned dørene der, men hun husker meg alltid når jeg kommer og hva som har vært før. Har hatt henne siden ordningen startet og selv om jeg har flyttet ett stykke unna, ligger det langt inni meg å bytte. Absolutt 10 av 10

Veldig fornøyd

Geheb er en herlig dame. Hun sier det som det er, rett frem (en metode som kanskje ikke fungerer for alle), samtidig som hun tar deg seriøst. Selv om hun er svært effektiv og ting skal gå kjapt, gir hun deg den tiden du trenger. Veldig behagelig å prate med om vanskelige ting, og jeg opplever at hun oppriktig bryr seg. Jeg har heldigvis ikke behov for mye legehjelp og besøker henne derfor ikke så ofte, men hun kjenner meg igjen likevel. Også veldig god oppfølging den ene gangen det var halv-seriøs sykdom i bildet. Jeg er utrolig fornøyd med denne legen.

Svært lite hyggelig

Var hos denne legen en gang, og har aldri følt meg så liten som da jeg gkk ut av legekontoret. Dette møtet er det mest ubehagelige jeg har opplevd i helsevesenet. Hun hørte ikke etter hva jeg sa, og respponsen ble deretter. Alle kan ha en dårlig dag på jobben, men i som lege må man være obs på at pasienten kan være i en sårbar situasjon. Det er ille når man kjenner seg dårligere når man går enn når man kom- på grunn av måten man blir møtt på.

Kontorpersonalet/legesekretærene er av høst variabel kvalitet. Det er minst en som er svært imøtekommende og hyggelig, men et par som nok burde egnet seg til helt annet arbeide. Jeg opplevde f.eks å sitte i blodprøvekø i over en time med kølapp, mens den ene etter den andre ble vinket inn (uten nummer). Jeg tenkte at det kanskje var en grunn til at de var prioriterte, men da jeg til slutt spurte om det snart var min tur la hun glatt skylden på pasienten. "da er det mange som har sneket" sa damen, uten et smil og uten å ta ansvar for at hun selv hadde vinket dem inn..!

?????

snakker vi om samme lege? jeg har hatt Geheb som lege i flere år og har enda ikke opplevs at hun tar meg på alvor. hun har aldri lyttet og bare svart at sånn er det bare og når jeg da stiller spørsmålet hva er det som bare er sånn? så hører jeg at det bare er sånn. hva slags forklaring er det?

Bra lege

Anne Geheb er snill, lyttende og flink. Hun forklarer hvorfor du er syk, hvordan du ble det osv på en måte alle kan forstå, uten å virke nedsettende. Anbefales!

Perfekt for meg!

Jeg fikk Anne Cathrine tildelt da fastlegeordningen kom, og jeg skjønner jeg hadde griseflaks. Sliter ikke ned dørstokken hos leger akkurat, men det siste året har det (dessverre) blitt mange besøk. Hun lytter, er friskt rett fram og veldig seriøs og oppfølgende. Har til og meg ringt meg hjem for å høre hvordan det går. Fantastisk ! Populær dame, siden jeg aldri får tak i henne uten å bestille time først !!.:))))
Det eneste negative som ikke har noe med henne personlig, er personalet på forværelset. De er til tider sure og lite hjelpsomme, dessverre.

Beste fastlege i Asker

Jeg har hatt henne som fastlege siden denne ordningen kom. Hun har fra første stund vært helt super. Kort sagt:? Tydelig, lyttende, kunnskapsrik,tar seg alltid tid og alltid blid. Jeg er så glad for å ha henne som fastlege.

Har tydeligvis bedret seg

Godt å lese at damen har tatt tak.
Var sur og uinteressert da jeg var hos henne for noen år siden.

God lege!

Anne Geheb er en god lege. Rett og slett. Hun lytter, smiler og kommer med gode råd også utenfor allmennmedisinen. Spør hvordan det "egentlig står til" og henvisninger til andre spesialister er ikke noe man ber om: Dette fikser hun før du har tenkt tanken. Synd hun ikke har flere plasser. Alle fortjener en like god lege som Geheb!

Ps. Synd damene som sitter i skranken ikke er like hyggelige. Skikkelig sure og til tider borderline frekke.

Dyktig, anbefales

Geheb er alltid nøye, følger opp. Hun er direkte og tydelig i kommunikasjon. Tar meg alltid på alvor men henviser aldri uten en nøye vurdering hos henne først. kan være endel forsinkelser men hun tar seg slltid god tid så for meg er det ikke negativt.

Anbefales!

Hun er presis og kjapp i oppfattelsen. Flink til å stille gode spørsmål. Snakker "rent", null utenomsnakk. MEN har tid til å snakke, hvis det er det du trenger for å få alt riktig

Jeg er heldig.

Alltid blid. Lytter og følger opp. Har også ringt meg for å høre hvordan ting er. Virker kunskapsrik.

byttet lege pga henne

Nå er det mange år siden jeg hadde henne som lege, men var ikke fornøyd.
Følte jeg ikke ble tatt på alvor og måtte ha med min far til legetimen for å bli tatt mer på alvor. Alt ble mye bedre da jeg kom meg til en ny lege

Dyktig

Gir alltid inntrykk av å ha tid til meg som pasient, lytter og følger opp.