Anne Cathrine Tveit Geheb

Asker Legesenter AS

2000

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Anne Cathrine Tveit Geheb er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Anne Cathrine Tveit Geheb

Dr. Sånn er det bare

Gråt da jeg kom ut av kontoret, har aldri følt meg så overkjørt, liten og behandlet med "oven fra og ned" holdning. Bagatelliserte og mente at sånn var det! Følte meg ikke trygg og ivaretatt, hun har en iskald personlighet.

Fantastisk

Anne Cathrine opplevde jeg som empatisk, dyktig og medmenneskelig. Jeg følte meg ivaretatt og sett etter første møtet. Har fokus på "her og nå". Kom med mange gode og kloke råd. Anbefaler Anne Cathrine på det varmeste.

Veldig engasjert og følger opp hele veien!!

Jeg har aldri før følt meg så godt ivaretatt av en lege.
Hun følger opp og er klar og konsis i alt hun sier.

Beste lege jeg har vært borti

Absolutt den beste legen jeg har vært borti. Jeg renner ikke ned dørene der, men hun husker meg alltid når jeg kommer og hva som har vært før. Har hatt henne siden ordningen startet og selv om jeg har flyttet ett stykke unna, ligger det langt inni meg å bytte. Absolutt 10 av 10

Veldig fornøyd

Geheb er en herlig dame. Hun sier det som det er, rett frem (en metode som kanskje ikke fungerer for alle), samtidig som hun tar deg seriøst. Selv om hun er svært effektiv og ting skal gå kjapt, gir hun deg den tiden du trenger. Veldig behagelig å prate med om vanskelige ting, og jeg opplever at hun oppriktig bryr seg. Jeg har heldigvis ikke behov for mye legehjelp og besøker henne derfor ikke så ofte, men hun kjenner meg igjen likevel. Også veldig god oppfølging den ene gangen det var halv-seriøs sykdom i bildet. Jeg er utrolig fornøyd med denne legen.