Lidija Kontic
Kvinne, 69 år
Spesialisering
Godkjenning
- Autorisasjon - Lege (2009)
- Autorisasjon - Hjelpepleier (2003)
Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Hun er både varm, profesjonell og kunnskapsrik. Hun tar seg god tid, er oppriktig interessert i hvordan man har det, og er alltid nøye med å sikre riktig oppfølging. Det gir en enorm trygghet å vite at man har en lege som virkelig bryr seg!
Fikk nye medisiner uten å ta noe prøver eller bloodtrykk. Virker som hun har utrolig dårlig tid. Ser mer på skjermen en pasienten. Når timen er over blir man nermest kastet ut "Hade du kan gå nå. Hade. Hade." Spurte om nye forebyggende og fikk beskjed å prøve Paracet og Ibux.
Jeg følte meg ikke tatt på alvor. Legen svarte ikke på mine konkrete spørsmål og fulgte ikke opp mine behov som pasient. Svaret var veldig kort og lite hjelpsomt. Jeg følte meg ikke ivaretatt. Anbefales ikke.
Flink til å stille rett diagnose rask til å henvise,stilte flere korrekte diagnoser på meg og det er livsviktig når en er syk-lette lenge etter lignende doktor overgikk faktisk Volvat i å ordne rett behandling Det er nå over 10 år siden,hun er en livredder😀
Kan jeg aldri tenke meg. Kan ikke språket og må hjelpe henne å stave, vet ikke hvordan man henviser til rette instanser.
Kom inn til henne da min ordinære fastlege ikke kunne ta timen.
Ga meg ingenting annet enn en ekstra utgift, sitter igjen med følelsen «hva gjør du her».
Får man beskjed om å komme inn til henne, styr unna og gi beskjed at hun kan du ikke bruke.
Vis flere...