Lidija Kontic

Autorisasjon (2009)

Lidija Kontic er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Lidija Kontic

Veldig flink lege

Lidija er fastlegen til nesten hele familien min i mange år. Hun er veldig profosjonell og gir god faglig rådgiving.

Fantastisk lege!

Verdens beste lege,kommer til å bruke henne til dagen jeg legger på røret,hun er veldig dedikert til sine pasienter og veldig profesjonell

Veldig flink lege:)

Flink lege som kan faget sitt. Gir råd og veiledning slik en profesjonell lege gjør. Veldig fornøyd og bytter aldri henne som fastlege:)

Misfornøyd

Hun trodde at jeg var på jakt etter sykemelding men etter blodprøve hun var veldig overrasket. Ga meg
tre diagnose på halv time og sendt meg hjem uten
henvisning, medisiner,..med fortsatt mye vond.
Styr unna !

Aldri mer

Hatt henne som lege i ca 2 år. Ikke vært mye der, men måtte dit for noen mnd side grunnet psykisk reaksjon etter en hendelse på jobb. Himlet oppgitt med øynene da hun måtte lete etter et papir til meg fordi jeg gråt, lot meg diktere hele sykemeldingen uten å si noe selv. Og til slutt, på tur ut av legekontoret, begynner hun å snakke om hvor hardt det er å være lege, formidle dårlige beskjeder, at pasienter dør osv - men at hun satt der fortsatt. Videre sier hun at jeg må øve meg og bli mer profesjonell. Hadde det ikke vært for god støtte på arbeidsplassen og bedriftshelsetjenesten kunne denne hendelsen knekt meg totalt. Skiftet lege med det samme, og skal aldri inn til henne igjen!