Lidija Kontic
Kvinne, 69 år
Spesialisering
Godkjenning
- Autorisasjon - Lege (2009)
- Autorisasjon - Hjelpepleier (2003)
Lidija er min fastlege i siste 11 år. Hun oser av faglig autoritet. Lytter, sjekker, kommer raskt med tanker om hva som kan være galt, og er ikke redd for å henvise til spesialisthelsetjenesten hvis hun tenker det er nødvendig. Jeg føler meg rett og slett trygg hos henne.
Hun er helt fantastisk person som viser omsorg og virkelg bryr seg om pasienter. Hun er tilgjengelig på sms i mellom timene og stiller alltid opp på å hjelpe i vanskelige situasjoner.
Anbefaler henne sterkt🙏
This is one of the worst doctors I've ever encountered. She does not read your journal and will stop prescribing long-term medication even when she is filling in for another doctor. She also doesn't speak English, is rude, and opinionated rather than listening to the patient.
Hun er en dyktig fastlege. Hun følger godt opp og det betyr mye for meg. Bryr seg om meg som pasient og tar seg tid til å lytte.
Er så innmari glad for at jeg har henne som fastlege, nydelig dame og verdens beste. Hun er alltid blid og koselig. Hun ser meg som ingen annen lege har gjort før. Hun er bestandig villig til å høre på meg og nøler ikke med å sende meg til andre spesialister hvis det trengs. Hun er bare god ♥️♥️♥️
Styr unna, det er min erfaring.
Lytter ikke til deg, og dette er en lege som overkjører deg og det er hennes måte eller ingen måte.
Usympatisk.
Vis flere...