Lidija Kontic

Autorisasjon (2009)

Lidija Kontic er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Lidija Kontic

Veldig misfornøyd!

Veldig arrogant lege. Gikk gråtende ut fra kontoret hennes. Tar en ikke på alvor og bryr seg ikke om pasienten. Fokuserer kun på dataskjermen. Må minne henne på hvilke medisiner en går på. Virker veldig lite interessert i problemene man har. Rett og slett den værste legen jeg har vært hos!

Stresset lege med dårlig tid og ikke interessert i å høre på passienten

Har hatt henne som fastlege i noen år. Hun kan være effektiv, men samtidig effektiviteten går på bekostning av pasientens følelse av å ikke være den som legen er interessert i!
Man føler seg usynlig, redd, utrygg i tillegg til å bli stresset. Hun har ikke god konsentrasjonsevne og min følelse er at hun heller er mer interessert i antall besøkene enn å hjelpe dem.
Hun er SINT ofte, eller skaper en følelse av å være det! Man føler seg skyldig eller har en ubehagelig følelse av å be henne å gjøre noe for en eller gi noe!
Hun er en lege og jeg som pasient skal kunne føle fred og ro samt trygghet og medmenneskelighet når jeg besøker henne, men mine erfaringer har vært alt annet enn mine forventninger. Forventninger som en pasient har/kan ha av en lege.
For min del har jeg funnet en god lege som bryr seg om min/pasientenes helse og prioriterer pasienten mer enn penger.
Det finnes gode leger der ute som kan hjelpe deg bedre enn henne.

Ekstremt misfornøyd

Tar ikke pasienter på alvor, klarer ikke skrive henvisninger så stedet det er henvist til forstår at det er hast. Er veldig kjapp, og føler ikke at hun hører etter når man snakker.

Anbefales

Effektiv,veldig konkret,dyktig osv..

Hun er fantastisk. Hun tar deg på alvor, tar faktisk på skaden du har og finner en løsning eller vei videre! Vi var så fornøyd at nå er hun fastlegen

Ikke GYN vennlig...

Det å ta en GYN undersøkelse, pleier aldri å være en hyggelig ting, og Lidija gjør ikke prossessen særlig lettere.

Her må du også hjelpe til med å holde utstyr. Det har jeg aldri opplevd! Og for all del, ikke gi henne feil. Her tok hun det som en selvfølge at jeg visste hva hun trengte, og når. Hun er også svært hardhendt, og brå.
Jeg følte meg rett og slett svært lite trygg, og sårbar.

Jeg vil ikke anbefale denne legen, verken til GYN undersøkelse, eller fastlege.

Det er også svært vanskelig å komme frem i telefonen, noe som er veldig frustrerende når man ikke kan bestille time på nett.